• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Pt47 - konstrukcja stojaka

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.288 248 30
#24
Zastanawia mnie jedno ,czy w tym cudownym kraju nie można by użyć lepszych blach do rekonstrukcji parowozu unikatowego,
coby nie były tak pofalowane jak puszka od orzeszków i czy na prawdę nie ma sklepów z przyzwoitymi lakierami,
które to po miesiącu nie zmatowieją?
Ponieważ jak patrzę czy na zachodnie , czy na południowe rekonstrukcje to żal d... ściska, nie wspominam już o wyglądzie lokomotyw
z II Rzeczypospolitej Polskiej.
Co do koloru...................... , to zostawmy to na później.
 

Meggido

Znany użytkownik
Reakcje
2.667 12 2
#25
tym cudownym kraju nie można by użyć lepszych blach do rekonstrukcji parowozu unikatowego,
coby nie były tak pofalowane jak puszka od orzeszków
Arkusz blachy przed montażem jest gładka. Spawanie i inne czynności powodują, że wygląda jak wygląda, np. łatki i ich szpachlowanie późniejsze.
i czy na prawdę nie ma sklepów z przyzwoitymi lakierami,
które to po miesiącu nie zmatowieją?
Zależy jaką specyfikację postawi zamawiający. Generalnie każdy lakier notuje utratę stopnia połysku nie więcej niż 50% na każdy rok ekspozycji na działanie promieni UV i warunków atmosferycznych. Mówię tu o lakierach odpornych na działanie UV takich jak lakiery poliestrowe lub akrylowe. Natomiast jestem w stanie uwierzyć, że jakiś głąb zamawiający lakier na tenże parowóz zakupił dwuskładnikowy lakier epoksydowy, który z definicji nie jest odporny na UV.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Koleje w Polsce 0
Koleje w Polsce 1
Koleje w Polsce 10
Koleje w Polsce 42
Koleje w Polsce 0

Podobne wątki