• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Pt47-65

krzychu12231

Znany użytkownik
Reakcje
48 0 0
#1
No i skopali petuchę. Jechałem dzisiaj byłym "Cegielskim" z Poznania do Wolsztyna i miałem okazję się przyjrzeć. I powiem tak: jazda znakomita, wszystko sprawne, żadnych problemów.
Natomiast wygląd zewnętrzny to szkoda gadać: krzywa drabinka do budki, krzywe blachy budki, to cholerne logo pekapecargo i tender. Załączam fotki (autorem jest kolega). Co o tym sądzicie??

PS. Ciekawe oznaczenie tendra. Czy ma to służyć ogłupianiu ludzi czy co...
 

Załączniki

Dominik

Znany użytkownik
FREMO Polska
NAMR
Reakcje
316 13 0
#4
Ja się tam nie znam z czym ta peta teraz jeździ. Na moje oko to sie temu co malował cyferki poprzestawiały :LOL: Pewnie 34D47 chciał napisać ;) Ale do Pt47 standardowo jest 27D48. ZTCP któraś peta z tenderem od Ol49 jeżdzi ale to tez nie ten numer bo wtedy 25D49 powinno być. Ogólnie to Krzychu troche ma racje :???:
 

Dominik

Znany użytkownik
FREMO Polska
NAMR
Reakcje
316 13 0
#9
Meggido napisał(a):
Znaczy mamy tu piękną jednostkę trakcyjną w oznaczeniach z V czy tam już VI epoki :D Pasowałoby, żebys model jakiś... ciut większy zbudował :razz:
 
OP
OP
krzychu12231

krzychu12231

Znany użytkownik
Reakcje
48 0 0
#10
Przecież to tender 25D49, a oznaczyli go jak tender 34D74 budowy niemieckiej po wymianie wózków. Żenada...
 

Zbyszek

Znany użytkownik
Reakcje
810 71 5
#11
krzychu12231 napisał(a):
Przecież to tender 25D49, a oznaczyli go jak tender 34D74 budowy niemieckiej po wymianie wózków. Żenada...
Nieeeeeee, podtrzymanie tradycji bajzlu w oznaczeniach :twisted:
Nota bene jest to tender 26D5 od parowozu Ty5, gdzie obecnie na sąsiednim forum trwa dochodzenie ''z jakim tendrem jeździł Ty2-911.
 

Załączniki

Ty2-911

Użytkownik
Reakcje
8 0 0
#12
Szkoda gadać co do wyglądu. No i to oznaczenie tendra. A tender z którym powinna jeździć (i z którym zresztą chyba jeździła kiedyś) stoi sobie z odstawioną Pt47-112...
 
OP
OP
krzychu12231

krzychu12231

Znany użytkownik
Reakcje
48 0 0
#13
Ty2-911 napisał(a):
stoi sobie z odstawioną Pt47-112
która czeka na rewizję. I pewnie trochę sobie poczeka.

PS. Ma ktoś fotki lub film z wjazdu "Cegielskiego" do Wolsztyna bądź w innym miejscu na trasie??
 

Krzysztof Koj

Znany użytkownik
Reakcje
635 3 1
#14
krzychu12231 napisał(a):
No i skopali petuchę (...) wygląd zewnętrzny to szkoda gadać: krzywa drabinka do budki, krzywe blachy budki, to cholerne logo pekapecargo i tender (...) Co o tym sądzicie??
Nie, nie... Nie przesadzałbym z tym "skopaniem" :grin: . Wcale nie jest tak źle, przecież ta Pt47 ostatecznie nie jest niebieska (z seledynowym) :!: , a powinna być...
Gdzie jak gdzie, ale w PKP Cargo... przepis rzecz swięta :!: i porządek musi być !
A co Wy sobie wyobrażacie ?! Przecież i tak zrobiono ogromny ukłon w stronę historii i miłośników dawnej kolei, umieszczając na tej lokomotywie jedynie nowe logo PKP Cargo oraz kilka, doprawdy niezbędnych, oznaczeń (np. nieprecyzyjna długość ze zderzakami), bez których stara, prymitywna kolei mogła się doskonale obyć, ale "nowoczesne" PKP Cargo obyć się przecież nie może... Nie umieszczono nawet (!) obowiązującego, 12 cyfrowego ujednoliconego numeru pojazdu trakcyjnego, gwałcąc brutalnie wytyczne UE, przepisy UIC i olewając UTK.
Z pewnością wiele osób w PKP Cargo narażało się dla dobra sprawy na duże nieprzyjemności, o karierze zawodowej nie wspominając, a Wy... Niedość, ze tego nie doceniacie, to jeszcze Wam się nie podoba ! To skandal ! Czego Wy jeszcze chcecie ?! Chyba w głowach Wam się już z tego wszystkiego poprzewracało...
 
OP
OP
krzychu12231

krzychu12231

Znany użytkownik
Reakcje
48 0 0
#15
Niemce swoje parowozy zostawiają w oryginalnym stanie z ostatnich lat eksploatacji, nie zamieszczają na nich głupich bajerów ;)
 

Dominik

Znany użytkownik
FREMO Polska
NAMR
Reakcje
316 13 0
#16
Ja tam bym się nie czepiał. To logo na drzwiach dymnicy nawet tak żle nie wygląda. Mogli je na ten przykład zgodnie z obecną modłą machnąć w rozmiarze XXXXL na bokach walczaka ;) W końcu to oni sfinansowali kolejną naprawę tego parowozu. Jeśli tylko taka ma byc cena za tabor parowy w ruchu to proszę bardzo!
 
A

Anonymous

Gość
#17
Dominik napisał(a):
Ja tam bym się nie czepiał. To logo na drzwiach dymnicy nawet tak żle nie wygląda. Mogli je na ten przykład zgodnie z obecną modłą machnąć w rozmiarze XXXXL na bokach walczaka ;) W końcu to oni sfinansowali kolejną naprawę tego parowozu. Jeśli tylko taka ma byc cena za tabor parowy w ruchu to proszę bardzo!
a czemu by nie?????
 

Załączniki

Hoart

Znany użytkownik
Reakcje
1.963 6 0
#18
wzór niedościgniony niestety http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1

a przecież te nasze trzy litery zapisane typografią pekapowską są tak pięknie proste , po prostu genialne - niby symetria a nie symetria , bez bajerowania , ale nie ! dalej upór i upiór kolejnych plastyków w tej firmie nęci kompleks "Anglika" "Holendra ", czy "Szwajcara".Według mojego rozeznania wiele innych zarządów na całej ziemii ma ten sam problem - problem loga na miarę znaku BR czyli po mojemu -"Anglika" U "Anglika" wszystko " siedzi" nawiązanie do flagi , kierunków , prędkości , doskonałości , mądrości ( w tej również ) materii.Ale oni muszą bo to kolebka nowoczesnej kuli ziemskiej , ale my ? , tak głupio aspirować
 

keylan

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#19
Dominik napisał(a):
Ja tam bym się nie czepiał. To logo na drzwiach dymnicy nawet tak żle nie wygląda. Mogli je na ten przykład zgodnie z obecną modłą machnąć w rozmiarze XXXXL na bokach walczaka ;) W końcu to oni sfinansowali kolejną naprawę tego parowozu. Jeśli tylko taka ma byc cena za tabor parowy w ruchu to proszę bardzo!
Dokładnie, pamiętam lamenty o TKT48-18 że uszy jej zabrali że dali chory kolorek że obwódki pomarańczowe rodem z komiksów ale dzięki temu uszatek nadal jeździ a od roku już w właściwych barwach. Petucha pojeździ trochę z kargulowym logiem a potem się "spatynuje" i nie będzie tego widać a dzięki temu mamy jeżdżący parowóz. Przecież Cargo mogło w ogóle nie remontować Pety zamiast tego podesłać jakiegoś smrodliwego rumuna czy innego gagara albo fiata.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Koleje w Polsce 1
Koleje w Polsce 0
Koleje w Polsce 1
Koleje w Polsce 10
Koleje w Polsce 0

Podobne wątki