Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
A tak wygląda po przemalowaniu i zmianie przednich lamp na polskie. Jeszcze będą zmienione drzwi dymnicy-tutaj liczę na kolegę z forum, położone kalki i założony dźwięk. Miejsce na głośnik jest przewidziany w tendrze.
[DOUBLEPOST=1421472023][/DOUBLEPOST]Pięknie.. Dobrze ,że ostoję czerwoną zostawiłeś...
Nie wiem czy dobrze, ale nie miałem wyjścia. Nie dało się rozebrać kotła i ostoi.
Ponawiam moje pytanie, czy któryś z kolegów rozbierał BR 58 Rivarossi? A może ma ktoś instrukcję do niej. Niestety serwisówka nie załatwia sprawy. Chodzi mi o rozebranie samej lokomotywy.
A tak wygląda po przemalowaniu i zmianie przednich lamp na polskie. Jeszcze będą zmienione drzwi dymnicy-tutaj liczę na kolegę z forum, położone kalki i założony dźwięk. Miejsce na głośnik jest przewidziany w tendrze.
Kilka ostatnich moich prac. Głównie to poprawione malowania, nowe polskie lampy lub tabliczki od "Kluby"
Pn12 poprawione malowanie
Fikcyjna Pm1, lakier położony na "lusterko"
Od2, wersja czarna, wcześniej była zrobiona wersja oliwkowa. Udźwiękowiona i z tabliczkami od "Kluby"
Ty3 przemalowana na "lusterko" poprzednie malowanie mi nie wyszło i musiałem robić od nowa.
TKw2 dwie wersje dostały polskie lampy od "Kluby"
Ok1 podmalowana i założone polskie lampy.
TKh101, OKm11, TKh100 tabliczki od "Kluby" i kalkomanie
Przemku modele zacne BRAWO.
Tak przy okazji chciałem zapytać jakie modele posłużyły (jako baza) do konwersji na Ty3 i Ok1?
Ok1 z jednym kołpakiem to rzadkość na rynku modelarskim....
Przemku modele zacne BRAWO.
Tak przy okazji chciałem zapytać jakie modele posłużyły (jako baza) do konwersji na Ty3 i Ok1?
Ok1 z jednym kołpakiem to rzadkość na rynku modelarskim....
Ten model Fleischmanna to wersja PKP przez niego robiona wiele lat temu, ja tylko ją podmalowałem i założyłem lampy numer zostawiając ten sam, niestety niepasujący do typu budowy.
Moje pierwsze lutowanie. Niestety niezbyt udane. Blaszki od UMF układ napędowy Roco od ST44. Jeszcze brakuje trochę detali m.in. poręczy, barierek i świateł.
I takie coś przemalowałem na Ot1. Całkowicie przemalowana, lakier "lustro". Chciałem aby wyglądała jak nowa, jakby nie było w końcowych latach 40-tych miała niecałe 10 lat a więc "jak z fabryki". A że mam dużo modeli wagonów z tamtych lat to będzie w sam raz. Nie ingerowałem w osprzęt lokomotywy tylko usunąłem hamulce z kół tocznych. Robiąc zdjęcia nie zauważyłem, że jeden zaczep budki nie zaskoczył ale już na następnych poprawiłem. Paprochy widoczne na zdjęciu to całe szczęście ale nie na lakierze ale "nabyte"
Jak dobrze widzę, to na przodzie jest jedna z prawej strony. Zdjęcie pewnie jest z czasów, kiedy parowóz służył już tylko do manewrów w stacji.
Z filmu "Człowiek na torze" kojarzę taką scenę, jak Zapora opowiadał swoją historię - jak pracował na przetoku i mechanik Głodek dawał mu poprowadzić ten jego samowarek. Wówczas chyba właśnie TKi3 się ścigała z wyjeżdżającą Pt47 i ta lokomotywa z przetoku miała właśnie tylko jedną lampę, po prawej stronie.
Jak dobrze widzę, to na przodzie jest jedna z prawej strony. Zdjęcie pewnie jest z czasów, kiedy parowóz służył już tylko do manewrów w stacji.
Z filmu "Człowiek na torze" kojarzę taką scenę, jak Zapora opowiadał swoją historię - jak pracował na przetoku i mechanik Głodek dawał mu poprowadzić ten jego samowarek. Wówczas chyba właśnie TKi3 się ścigała z wyjeżdżającą Pt47 i ta lokomotywa z przetoku miała właśnie tylko jedną lampę, po prawej stronie.
I takie coś przemalowałem na Ot1. Całkowicie przemalowana, lakier "lustro". Chciałem aby wyglądała jak nowa, jakby nie było w końcowych latach 40-tych miała niecałe 10 lat a więc "jak z fabryki". A że mam dużo modeli wagonów z tamtych lat to będzie w sam raz. Nie ingerowałem w osprzęt lokomotywy tylko usunąłem hamulce z kół tocznych. Robiąc zdjęcia nie zauważyłem, że jeden zaczep budki nie zaskoczył ale już na następnych poprawiłem. Paprochy widoczne na zdjęciu to całe szczęście ale nie na lakierze ale "nabyte"
Faktycznie, zdjęcie bez lamp znalazłem na garnku -> http://www.garnek.pl/ficek/20714035/tki3-137 i rzeczywiście lok jest zupełnie bez lamp.
To jeszcze mam taką myśl - lokalizacja jest nieznana, ale nieco wygląda na teren jakiejś szopy. Może maszyna ze zdjęcia była akurat na jakiejś naprawie rewizyjnej etc. i jeszcze jej nie założyli reflektorów?