Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
No cóż - sam most w kawałkach już jest - to znaczy oba przęsła z cegły i kratownica. Na jednym ceglanym kawałku brakuje barierek. Czyli mamy główny element. Ponadto wycięte są już sklejki na skrzynki. Czyli mamy przyczółek tematu uchwycony ... Problem z tym co przed tym w kolejce jeszcze czeka ... No i ile robienia modułów a ile zabawy z taborem.
Dasz radę Mnie czeka jeden wiadukt.... ale jakoś weny teraz brak.... może jak taboru będzie więcej na nim do postawienia to się w końcu zabiorę za to Krakowskie Cudo
Przemek nie przesadzaj. Jakbyśmy wsiedli do Twojego 1:1 to przynajmniej ja wymiękam.... A co do modeli - trzeba próbować, działać, kombinować. Jak sobioe przypominam, to w życiu nie myślałem że będę mógl mieć w 1:220 cokolwiek polskiego. Trzeba próbować działać.
Ponieważ mam już 2 moduły proste i 2 U-kształtne (jeden skończony praktycznie a jeden zazieleniony trawą) to pomyślałem, że powoli w zasięgu staje się poskładanie tego wszystkiego razem i puszczenie czegoś więcej niż tylko jeden pociąg w kółko. Ruszyła więc praca nad stacją techniczną - ma mieć 8 torów i mieści się na 2 skrzynkach. Na skraju będzie miała izolowane odcinki co ma dołożyć trochę zabawy (taki "semafor wjazdowy") i zapobiegać wjeżdżaniu na stację przed odpowiednim poustawianiem rozjazdów.
Na razie początek pracy - w każdej głowicy będzie 7 rozjazdów. Ponieważ stacja techniczna to nie będzie szutrowania, rdzawienia szyn czy likwidacji napędów przy rozjazdach.