• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Programowanie za pomocą PIKO Digi-Ferm

mandorko

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#1
Witam Kolegów. Jestem zupełnie początkujący więc proszę o zrozumienie.

Mam zestaw analogowy PIKO z lokomotywą BR 218 przystosowaną do podłączenia dekodera cyfrowego. Kupiłem dekoder ROCO nr kat. 10745.
1. Czy jest istotne jak jest podpięty do gniazda w lokomotywie, bo jednakowo pasuje odwracając o 180 º.
2. Pozostaje jeden wolny przewód – do czego ma zostać podłączony?

Dokupiłem zestaw cyfrowy PIKO ICE3 .

Obydwa zestawy pracują na adresie 3 /tak jest fabrycznie zaprogramowane/.

Chciałem przeprogramować adresy lokomotyw za pomocą pilota DIGI –Fern, posługując się dołączoną do zestawu ICE instrukcją, ale niestety nic się nie zmienia.

Proszę Kolegów o pomoc tj. o przedstawienie dosłownie krok po kroku /”łopatologicznie”/ jak zaprogramować nowe niezależne adresy dla lokomotyw.
Z góry – dziękuję.
 

gbbsoft

Aktywny użytkownik
Reakcje
11 0 0
#3
mandorko napisał(a):
Chciałem przeprogramować adresy lokomotyw za pomocą pilota DIGI –Fern, posługując się dołączoną do zestawu ICE instrukcją, ale niestety nic się nie zmienia.

Proszę Kolegów o pomoc tj. o przedstawienie dosłownie krok po kroku /”łopatologicznie”/ jak zaprogramować nowe niezależne adresy dla lokomotyw
No to już mamy na forum dwie osoby, które mają ten zestaw PIKO. Może się dogadajcie - co dwie głowy to nie jedna. A jak coś wymyślicie, to napiszcie tutaj - dla kolejnych pokoleń.

PS. Jeżeli znajdziesz instrukcje po angielsku, to mogę ci pomóc.
 

Łukasz

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#4