Skoro po przywróceniu firmware zaczynała się komunikować, to warto zrobić to jeszcze raz i spróbować na innym komputerze.
I taka ciekawostka.
Dzisiaj zrobiłem też przenumerowanie portu COM4 (Dr.Command) na COM13.
Po tej operacji też takie miałem komunikaty. Centrala też nie reagowała na polecenia. Choć porty rozpoznawała poprawnie.
Problem znikł po uruchomieniu ponownym systemu.
Może w Twój system przenumerowuje jakoś te COM'y? A może warto zmienić numer portu COM'a Dr.Command na jakiś inny?
A możesz zapisać log w pliku? Na zrzucie ekranu jest tylko część końcówki.
I taka ciekawostka.
Dzisiaj zrobiłem też przenumerowanie portu COM4 (Dr.Command) na COM13.
Po tej operacji też takie miałem komunikaty. Centrala też nie reagowała na polecenia. Choć porty rozpoznawała poprawnie.
Problem znikł po uruchomieniu ponownym systemu.
Może w Twój system przenumerowuje jakoś te COM'y? A może warto zmienić numer portu COM'a Dr.Command na jakiś inny?
A możesz zapisać log w pliku? Na zrzucie ekranu jest tylko część końcówki.
Ciekawe jak z pozostałymi portami na LocoNet i XpressNet? Podejrzewam, że skoro dr.commans port nie pracuje z uwagi na Windows blokujące ten port, dwa pozostałe też będą miały ten sam problem.