• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Poznań, lata 70-te

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.292 459 29
#5
Młodzikowski napisał(a):
Kurcze, ryzykant fotki z okna hotelowego. W tych latach - z pewnością trafiłby do "pierdla".
Ryzykant? A jak skomentować pozostałe kilkadziesiąt zdjęć Helmuta Philippa?
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... 99,3733986
Przewinąć w dół i po kolei otwierać wątki z Polski:
1977- Einfach perfekt, ein Hotelfenster in Posen als Logenplatz mit 38.10, 50, 52 u.a
Dampf im Bw Liegnitz 1977, unfreiwillig „besucht“
Ty2 mit verstärktem Wannentender -1976
Ein Raritätenzug: Wagen mit offenen Übergang zwischen Faltenbalgwaggons gekuppelt -1977
Eine Lok der Baureihe 52 (Ty2) mit preussischem Tender – 1976
Dampfbetrieb auf der Jarotschiner Kreisbahn 1976
38 3124 – als Ok1-126 in Znin 1976
Mit Dampflok (Typ Ferrum) ins Kraftwerk Chodakow
Besuch im Bw Posen 1976 – Teil 1
Besuch im Bw Posen 1976 – Teil 2
Besuch im Bw Posen 1976 – Teil 3
Eine 44Öl (Ty4-63) in Dirschau
Eine 03.0-2 (Pm2-18) in Polen – 1977
Eine Klapperschlange (Tr203-152) in Rzepin 1976
1977 Ex preuss. Dampflok als Dampfspeicherlok + Fragen
Berliner S-Bahnzüge in Danzig 1976
 

Młodzikowski

Znany użytkownik
H0e
Reakcje
3.185 8 0
#7
A jak skomentować pozostałe kilkadziesiąt zdjęć Helmuta Philippa?
Ale tu już widać, że gość pstrykał fotki bez żadnych obaw ;)
Dobrze, że chociaż "dewizowcy" uwiecznili na kliszach naszą ukochaną kolej. Fotki z kolejki witaszyckiej - sam miód :D
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.292 459 29
#8
Ogryzek napisał(a):
Można jaśniej gdzie kliknąć- nie znam niemieckiego.
Proszę bardzo:
po wejściu z podanego przeze mnie linku trzeba przewinąć w dół, do tytułu "Polen". Tam pod tytułami poszczególnych działów są do nich linki - właśnie te tytuły (ale bez linków) skopiowałem i wkleiłem w swoim poprzednim poście. Trzeba klikać po kolei w każdy i wtedy otwiera się odpowiedni wątek, w którym są zdjęcia na dany temat - czasami tylko jedno, czasami więcej. Każdy wątek warto przewinąć do samego końca, bo czasami ktoś inny się tam wypowiada, zamieszczając także swoje zdjęcia.

Mam nadzieję, że teraz łatwiej będzie znaleźć te fotki, a warto!
 

MAnTonI

Aktywny użytkownik
Reakcje
172 1 0
#9
Zgadza się "dewizowcy" płacili lub sami po kryjomu fotki strzelali ;) Najlepszy przykład to http://www.tog-billeder.dk/
Jak się kliknie na Polen i potem Diverse to macie Poznań. A jak chce się obejrzeć ileś zdjęć polskiej kolei to po prostu się przegląda zdjęcie po zdjęciu.

Podobne ujęcia są tu:
http://www.flickr.com/photos/42309484@N03/

Zbyt późno ktoś w Polsce pomyślał o tym iż krzywdzimy się sami i nie mamy nawet fotek naszych konstrukcji w lat ich świetności.
 

dziurasek

Znany użytkownik
Reakcje
612 11 0
#11
Na zdjęciach W.Brutzera pięknie widać parowozy w planowym ruchu. Na zdjęciach z 1981 roku widocznie mieli jakiś pociąg specjalny po Polsce. I tutaj się zastanawiam jak pozwolono im zrobić zdjęcia w Kudowie.... strefa nadgraniczna, pełno WOP-u, MO... nie mniej piękne historyczne zdjęcia. Ciekawe czy posiadają jakieś filmy z tego objazdu.
 
Reakcje
0 0 0
#12
Niesamowite foty!
Z tym robieniem zdjęć za komuny to nie było aż tak źle. Obecnie ze względów ochrony danych osobowych bardzo trudno wykonać foto przedstawiające np osoby wysiadające z pociągu, a umieszczenie na internecie fot. osoby bez zamazanej twarzy mogłoby się wiązać z kłopotami natury prawnej .
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Linki 0
Linki 6

Podobne wątki