Witam.
Planuję budowę małej dioramy (posterunku odgałęźnego, na wzór posterunku Kłodzko Nowe)
Pamiętam jeszcze jak od strony Kłodzka Głównego stał semafor tylko przy jednym torze (teraz są przy obu i to z pasami) i taki układ też chciałbym odwzorować.
Plan przedstawiony jest na rys poniżej.
Pytanie - jakie i ilu komorowe semafory zastosować? Jakie sygnały powinny wyświetlać.
Jazdy po torach niewłaściwych nie przewiduje się, aczkolwiek może zaistnieć taka możliwość (czy konieczne są wskaźniki W24 na semaforach z kierunków B i C?) Czy W24 stosuje się w ogóle przy wjeździe na posterunki odgałęźne?
Niestety nie pamiętam jak to wyglądało wtedy w realu.
Pozdrawiam.
Proszę o rozpatrzenie dwóch przypadków.
1. Jazda tylko po właściwych torach.
2. Zjazd z kierunków B i C na tor niewłaściwy kierunku A.
Planuję budowę małej dioramy (posterunku odgałęźnego, na wzór posterunku Kłodzko Nowe)
Pamiętam jeszcze jak od strony Kłodzka Głównego stał semafor tylko przy jednym torze (teraz są przy obu i to z pasami) i taki układ też chciałbym odwzorować.
Plan przedstawiony jest na rys poniżej.
Pytanie - jakie i ilu komorowe semafory zastosować? Jakie sygnały powinny wyświetlać.
Jazdy po torach niewłaściwych nie przewiduje się, aczkolwiek może zaistnieć taka możliwość (czy konieczne są wskaźniki W24 na semaforach z kierunków B i C?) Czy W24 stosuje się w ogóle przy wjeździe na posterunki odgałęźne?
Niestety nie pamiętam jak to wyglądało wtedy w realu.
Pozdrawiam.
Proszę o rozpatrzenie dwóch przypadków.
1. Jazda tylko po właściwych torach.
2. Zjazd z kierunków B i C na tor niewłaściwy kierunku A.
Załączniki
-
1,6 KB Wyświetleń: 465