Czy w takim razie tor 1L to jednotorowa (dlatego dwu kierunkowa) linia kolejowa, biegnąca od stacji Katowice do posterunku Katowice-Brynów ?
W takim razie wskaźnik W24 na semaforze H1/2 jest tylko potwierdzeniem tego, że jazda odbywać się będzie w dalszym ciągu po torze niewłaściwym 3L ? No bo zarówno dalsza jazdy po 1L i 2L już nie będzie jazdą po torze niewłaściwym. Dobrze rozumiem to wszystko?
Jeszcze jedno pytanie. Jaki kolor paska jest na wyświetlaczu semafora H1/2, zielony czy pomarańczowy ?
W takim razie wskaźnik W24 na semaforze H1/2 jest tylko potwierdzeniem tego, że jazda odbywać się będzie w dalszym ciągu po torze niewłaściwym 3L ? No bo zarówno dalsza jazdy po 1L i 2L już nie będzie jazdą po torze niewłaściwym. Dobrze rozumiem to wszystko?
Jeszcze jedno pytanie. Jaki kolor paska jest na wyświetlaczu semafora H1/2, zielony czy pomarańczowy ?
Paska nie kojarzę, a przynajmniej świecącego.
1. Jaką rolę pełni semafor oznaczony jako E1
Semafor to semafor, nie może być tylko tarczą ostrzegawczą, może natomiast dodatkowo pełnić rolę To następnego semafora (tak jest praktycznie zawsze w wypadku semaforów wjazdowych, które dodatkowo pełnią rolę To semaforów wyjazdowych). Semafor E to semafor wyjazdowy z posterunku odgałęźnego, pełniący dodatkowo funkcję To semafora wjazdowego następnego posterunku - ze względu na małą odległość do tego semafora wjazdowego następnego posterunku, jego To musiałaby stać zaraz za semaforem E. Z tego względu można "przenieść" wskazania tej tarczy ostrzegawczej na semafor wyjazdowy z poprzedniego posterunku.