Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Czy przewody zasilające lamp wiszących widoczne na zdjęciu nr 3 tak zostaną? Może by tak przewody pod belką pociągnąć, by nie były tak bardzo widoczne.
Koniecznie, nawet 50%. Nie widać, ile jest miejsca do podpór. Można podwiesić pod chodnikiem.
Pomyśl o rurach ciepłowniczych, itp., aby zamaskować/schować przewody. Może zastosować cieńsze przewody?
W tym samym czasie nasi budowniczowie i inżynierzy robią wszystko aby pierwszy pociąg z towarem bez problemu mógł wjechać do Portu i wyposażyć w potrzebne artykułu Magazyn nr 3!!
W tym samym czasie nasi budowniczowie i inżynierzy robią wszystko aby pierwszy pociąg z towarem bez problemu mógł wjechać do Portu i wyposażyć w potrzebne artykułu Magazyn nr 3!!
Maćku a dokładniej? Wiatrownice jako poprzeczne przęsła? Czy chodzi Ci o ten któtki fragment toru miedzy mostem zwodzonym a kierownicowym?
Generalnie jakąś osłonę dostanie ale jeszcze nie wiem jaką.
Wiatrownice spinają dźwigary kratowe u góry. W praktyce nie widziałem nigdy takich wysokich przęseł kratownicowych pozbawionych wiatrownic. A elementy dźwigara kratowego widziane z boku to słupki, wieszaki i krzyżulce.
No nie wiem Artur ... Wznios 5% to już bardzo ostry, a to oznacza 50 mm na metr. A ty tam raczej nie masz metra, a w górę tak na oko będzie około tych 50 mm. Ale to tylko wzrokowe odczucia.
Artur postaw przed wjazdem na most znak "stosować tylko sprzęgi oczkowe" z Fl-em i Roco może być wyczepianka. Na starej makiecie miałem niższy podjazd i niestety zdarzało się, że jak były inne sprzęgi niż oczkowe dochodziło do rozczepiania taboru.