Modele staram sie robić jak naj dokładniej wg oryginałów z własnej dokumentacji ale w ramach określonego budżetu. Na początku wychodziło różnie. Kłopotliwe są w Piko sklejane okna na stałe a w Bramosach odwzorowanie uszczelek okien na stałe. aktualnie problemem nie jest dla mnie jak i co zrobic tylko ile odbiorca chce wydać na gotowy model i zainwestować w odpowiednią farbę wg wzornika, tampodruki lub kalkomanie. A propos farby przypomniało mi sie jeszcze iż, w najnowszych PIKO żółty pas jest pociągnięty na całej długości zamiast być krótszym od długości pudła jak to było w poprzednch edycjach i 1:1.
Przychylam się do prosby i wrzucam fotki z 5 różnych konwersji. Co do przedstawionego wyżej w mojim poscie egzemplarza nazwijmy go "1" dodane było wnętrze, pomalowane drzwi i pas środkowy na żółto od nowa a nieliczne opisy usunięte i wszystkie od nowa naniesione ponieważ był to wagon z zestawu z niepełnym opisem i bez wnetrza! Jako ciekawostka dodam, że wagony z zestawu startowego miały przeźroczyste światła czołowe przystosowane bezposrednio do oświetlenia czoła! Dodatkowo pomalowałem uszczelki drzwi i klamki oraz same drzwi czołowe na czerwono i imitacje kalpy czołowej model nr "1". Patrz zdjęcie poniżej.
Przychylam się do prosby i wrzucam fotki z 5 różnych konwersji. Co do przedstawionego wyżej w mojim poscie egzemplarza nazwijmy go "1" dodane było wnętrze, pomalowane drzwi i pas środkowy na żółto od nowa a nieliczne opisy usunięte i wszystkie od nowa naniesione ponieważ był to wagon z zestawu z niepełnym opisem i bez wnetrza! Jako ciekawostka dodam, że wagony z zestawu startowego miały przeźroczyste światła czołowe przystosowane bezposrednio do oświetlenia czoła! Dodatkowo pomalowałem uszczelki drzwi i klamki oraz same drzwi czołowe na czerwono i imitacje kalpy czołowej model nr "1". Patrz zdjęcie poniżej.
Załączniki
-
44,9 KB Wyświetleń: 1.368
-
54,5 KB Wyświetleń: 1.371
-
63,7 KB Wyświetleń: 1.374
-
43,3 KB Wyświetleń: 1.364
-
113,8 KB Wyświetleń: 1.366
-
61,3 KB Wyświetleń: 1.362
-
89,4 KB Wyświetleń: 1.366
-
89,2 KB Wyświetleń: 1.359