Czy szanowni mogą wskazać niewielkie poniemieckie p.o. z przejściami podziemnymi na sieci PLK, maksymalnie 2-torowe, mogą być już zamknięte, w stylu p.o. Ludwikowice Kłodzkie (czy Strzegom Miasto na estakadzie)? Zależy mi na takich, które miały nad częścią peronu zadaszenie i koniecznie przynajmniej 1 przejście podziemne.
Przy okazji, czym była podyktowana budowa przejść podziemnych na p.o. Ludwikowice Kłodzkie za czasów KPEV/DRG? Czy tylko względami bezpieczeństwa wobec znacznie większego ruchu niż obecnie? Podejrzewam, że były to wyzwania budowlane w owych czasach w porównaniu do tradycyjnej budowy p.o. z przejściami naziemnymi.
Przy okazji, czym była podyktowana budowa przejść podziemnych na p.o. Ludwikowice Kłodzkie za czasów KPEV/DRG? Czy tylko względami bezpieczeństwa wobec znacznie większego ruchu niż obecnie? Podejrzewam, że były to wyzwania budowlane w owych czasach w porównaniu do tradycyjnej budowy p.o. z przejściami naziemnymi.