• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Polskie lokomotywy przemysłowe i manewrowe - zdjęcia.

SM03-422

Znany użytkownik
Moim zdaniem to nie jest na PWM10. Zderzaki wraz z ramą na normalnej wysokości, a PWM10 ma niską ramę, widać nawet typowe wagonowe łożyska toczne oraz ciekawe podwójne koziołki resorowe i typowe widły maźnicze.
 

Jacek765

Znany użytkownik
SMK Katowice
Faktycznie masz rację. Oglądałem zdjęcia na kalkulatorze. I tu mnie zmylily dość male koła do długości resora. Koziołki zawieszenia dość nietypowe gdzieś podobne widziałem. Coś mi chodzi po głowie bardziej zachodniego; Francja, Wlk Brytania.
 

Szwed1978

Znany użytkownik
https://www.facebook.com/MrPitagoras1989/photos/a.1629269017314330/2195766633997896/?type=3&theater
Cytat ze strony :
#371 [16.12.2018]
EM10-04

Polska lokomotywa elektryczna służąca do jazd manewrowych wyprodukowana przez Zakłady Hipolita Cegielskiego w Poznaniu w ilości 4 sztuk, odstawiona na jednym z bocznych torów na stacji Poznań Franowo.

W 2015 roku zaistniało światełko w tunelu dotyczące przywrócenia do ruchu powyższej serii przez PKP Intercity, które chciałoby wykonywać manewry pod siecią na stacjach Warszawa Grochów i Kraków Prokocim. Niestety nie doszło do sprzedaży lokomotyw.

W 2018 roku widoczny egzemplarz został przestawiony pod lokomotywownię na poznańskim Franowie, gdyż kręcony był materiał do programu Pociąg do Wielkopolski, który poruszał historię serii. Po tym materiale lokomotywa ponownie trafiła "w krzaki" rozpoczynając rządek odstawionych maszyn."
EM 10 Poznań Franowo 16 XII 2018.jpg
 

Dobrzyn

Moderator Forum Prawdziwa kolej wąskotorowa.
Zespół forum
W głowie się nie mieści... Lokomotywy po modernizacji wartej jak sądzę kilka baniek, jeździły chwilę i skończył się na nie pomysł... Chociaż właściwie pomysłu na te lokomotywy nie było od początku.
 
Informacje dla miłośników statystyk; w ubiegłym tygodniu i wczoraj z Małaszewicz do Nowego Sącza przejechały nieczynne "Tamary" : 098, 122, 112, 116 oraz 123 na naprawę główną P5. Ponowne spotkania na szlaku z tymi maszynami już jako ST48...
 

Podobne wątki