W
POLSKIE DWORCE KOLEJOWE I INFRASTRUKTURA DO ROKU 1945 (i chwilkę po 45)
Szanowni Koledzy.
Wczoraj z kolegą Jarząbek - iem długo "plotkowaliśmy". Dzisiaj trzeba się wziąć do roboty, tym bardziej, że nie zawsze będę mógł być obecny na tym forum. Apelując o pomoc przy rozwikłaniu zagadki wagonów Mhx, proponuję rozpoczęcie nowego tematu: "POLSKIE DWORCE KOLEJOWE I INFRASTRUKTURA DO ROKU 1945 (i chwilkę po 45)".
Na początek nowego tematu, wspólnie z Jarząbek - iem rozpoczniemy omawianie szczegółów trakcji elektrycznej w Warszawskim Węźle Kolejowym.
Bezpośrednim powodem inicjacji dyskusji w ramach nowego tematu jest zdjęcie (z Ebaya) zamieszczone przeze mnie powyżej tego wpisu. Przedstawia ono działo kolejowe rzekomo goszczące w Warszawie.
Wątpliwości czy zdjęcie rzeczywiście było zrobione w Warszawie wzbudza słup zaznaczony czerwoną strzałką. Zielonym kółkiem oznaczony jest słup mogący służyć do identyfikacji. Dodatkowo w identyfikacji można uwzględnić trakcję elektryczną (przewody). Na wyjaśnienie również zasługuje fakt czy takie jak na zdjęciu, prawdopodobnie francuskie działo, mogło być z wizytą w Warszawie. Czeka nas praca iście detektywistyczna.
Dla potrzeb analizy porównawczej zamieszczę zdjęcie prezentujące wjazd na perony dworca Warszawa Główna.
Wyżej zamieszczone zdjęcie prezentuje wjazd na perony tego oto dworca głównego (bywają tacy, co nie wiedzą o jaki dworzec chodzi).
Na marginesie tego postu poradźcie mi jak z tematu o wagonach przed 1945 rokiem wyodrębnić nowy temat POLSKIE DWORCE KOLEJOWE I INFRASTRUKTURA DO ROKU 1945 (i chwilkę po 45) ?
[DOUBLEPOST=1438153005][/DOUBLEPOST]
Dziękuję za zainteresowanie i czekam na inicjację tematu.
Szanowni Koledzy.
Wczoraj z kolegą Jarząbek - iem długo "plotkowaliśmy". Dzisiaj trzeba się wziąć do roboty, tym bardziej, że nie zawsze będę mógł być obecny na tym forum. Apelując o pomoc przy rozwikłaniu zagadki wagonów Mhx, proponuję rozpoczęcie nowego tematu: "POLSKIE DWORCE KOLEJOWE I INFRASTRUKTURA DO ROKU 1945 (i chwilkę po 45)".
Na początek nowego tematu, wspólnie z Jarząbek - iem rozpoczniemy omawianie szczegółów trakcji elektrycznej w Warszawskim Węźle Kolejowym.
Bezpośrednim powodem inicjacji dyskusji w ramach nowego tematu jest zdjęcie (z Ebaya) zamieszczone przeze mnie powyżej tego wpisu. Przedstawia ono działo kolejowe rzekomo goszczące w Warszawie.
Wątpliwości czy zdjęcie rzeczywiście było zrobione w Warszawie wzbudza słup zaznaczony czerwoną strzałką. Zielonym kółkiem oznaczony jest słup mogący służyć do identyfikacji. Dodatkowo w identyfikacji można uwzględnić trakcję elektryczną (przewody). Na wyjaśnienie również zasługuje fakt czy takie jak na zdjęciu, prawdopodobnie francuskie działo, mogło być z wizytą w Warszawie. Czeka nas praca iście detektywistyczna.
Dla potrzeb analizy porównawczej zamieszczę zdjęcie prezentujące wjazd na perony dworca Warszawa Główna.
Wyżej zamieszczone zdjęcie prezentuje wjazd na perony tego oto dworca głównego (bywają tacy, co nie wiedzą o jaki dworzec chodzi).
Na marginesie tego postu poradźcie mi jak z tematu o wagonach przed 1945 rokiem wyodrębnić nowy temat POLSKIE DWORCE KOLEJOWE I INFRASTRUKTURA DO ROKU 1945 (i chwilkę po 45) ?
[DOUBLEPOST=1438153005][/DOUBLEPOST]
Też się zastanawiałem nad tematem cystern ale proponowałbym założyć osobny wątek. Z czasem może się tego uzbierać dość dużo a przeszukiwanie wątku o kilkudziesięciu stronach (kilkuset?) nie jest łatwe. Jeden wątek tematyczny wydaje mi się najlepszym rozwiązaniem. Dlatego proponowałbym osobny temat dotyczący cystern w Polsce drugoepokowej.