Poza Pt47 mam jeszcze kilka parowozów i wagonów oraz 2 disle. Ogólnie zbieram zasadniczo tylko to co jeździło w Polsce. W zbiorze są następujące nie przebudowane parowozy:
- Tp4 (niemiecki BR55)
- Ok1 (niemiecki BR38)
- OKl2 (niemiecki BR64)
- Oi2 (niemiecki BR24)
- TKi3 (niemiecki BR91)
- Tr7 (niemiecki BR56)
- TKt3 (niemiecki BR86)
Do tego 2 szt. Ty5, 1 szt. Pt47, 1 szt. BR52, (polski Ty2), 1 szt. BR03 (polski Pm3) o "Ludmiła" BR232- dołączane do gazetek wydawnictw DeAgostini i Amercon - ale w sumie tego o modeli nie zaliczam chociaż mam do nich sentyment bo od nich zaczęła się moja przygoda z N-ką.
Z "polskich" maszyn mam fabrycznie nowy, wspomniany już tu na pierwszej stronie wątku TKp1 od Fleischmann'a (czy ktoś też ma problemy ze spadającym z prowadnicy krzyżulcem ??) oraz Pm2 zbudowaną na bazie BR01 TRIXa (niestety z tym samym problemem co Pt47 - brak możliwości jazdy po łukach R =
228,2 mm). Z pracujące disle reprezentuje tylko "gagarin" ST44 zbudowany na bazie swojego niemieckiego odpowiednika - poprzedni właściciel rozpoczął jego malowanie na barwy PTKiGK Zabrze, ale ostatecznie tego nie skończył.
Z wagonów poza tymi dwoma na zdjęciu z Pt47 mam jeszcze 2 piętrusy Bdhpumn w malowaniu PKP (fabryczne), "Bipę" w wersji 2 i 4 członowej (jednak DR, druga pomalowana na szaro bez oznaczeń), dwuosiowe Bi oraz kilka towarowych 2 i 4 osiowych (w tym także przeróbki na PKP oraz prawdopodobnie fabryczne).
Jest jeszcze jeden skład - ale powiedzmy z "innej bajki" - może jutro wrzucę jego fotkę.
Póki co moja Pm2. Być może wkrótce wrzucę foty także innych modeli.
Paweł