Lampa do lokomotyw PKP (wzór stosowany po 1968 roku) zwane "wiadro" potrzebna będzie do konwersji lokomotyw na PKP. Powstał więc projekt wykonania serii lamp w postaci frezowanej obudowy z CNC z gniazdami na diody LED. Do tego dochodzi odrębnie szyba i ramka.
Białe ciepłe diody LED (bezbarwne wykonanie) zastosowane będą o bardzo dużej jasności ok. 8.000 candeli, co pozwoli na idealne oświetlenie szlaku nocą. Oczywiście diody da się przyciemnić do dowolnej jasności za pomocą sygnału PWM z dekodera, co w dieslach świetnie będzie imitować tzw. światło postojowe na stacji.
Diody czerwone będą klejone do krótkiego odcinka światłowodu d=2mm i wsuwane w gniazdo lampy.
Białe ciepłe diody LED (bezbarwne wykonanie) zastosowane będą o bardzo dużej jasności ok. 8.000 candeli, co pozwoli na idealne oświetlenie szlaku nocą. Oczywiście diody da się przyciemnić do dowolnej jasności za pomocą sygnału PWM z dekodera, co w dieslach świetnie będzie imitować tzw. światło postojowe na stacji.
Diody czerwone będą klejone do krótkiego odcinka światłowodu d=2mm i wsuwane w gniazdo lampy.