Witam serdecznie wszystkich użytkowników tego forum!
Strona sprzętowa zagadnienia podtrzymania zasilania dekodera jazdy jest mi znana i nie mam z nią problemu... Wiem, co i gdzie podłączyć. Problemy mam ze stroną programową... W dekoderach Martinezo jest odpowiednia programowalna CV, w której się ustala czas zwłoki resetu dekodera po ustaniu sygnału dcc. Jak to wygląda w dekoderach dźwiękowych ESU np. 52xxx i dekoderach jazdy Roco 10745??? Niestety czasami się zdarza, że na brudnych torach modele lokomotyw wyposażone w te dekodery "przerywają" jazdę...
Jeśli te dekodery nie posiadają CV odpowiedzialnej za czas zwłoki resetu dekodera to czy samo podłączenie dużej pojemności (470-1500uF) za mostkiem prostowniczym dekodera pozwoli na lepszą (bez szarpnięć) jazdę modeli??? Będę wdzięczny za dyskusję i opinię w temacie...
Strona sprzętowa zagadnienia podtrzymania zasilania dekodera jazdy jest mi znana i nie mam z nią problemu... Wiem, co i gdzie podłączyć. Problemy mam ze stroną programową... W dekoderach Martinezo jest odpowiednia programowalna CV, w której się ustala czas zwłoki resetu dekodera po ustaniu sygnału dcc. Jak to wygląda w dekoderach dźwiękowych ESU np. 52xxx i dekoderach jazdy Roco 10745??? Niestety czasami się zdarza, że na brudnych torach modele lokomotyw wyposażone w te dekodery "przerywają" jazdę...
Jeśli te dekodery nie posiadają CV odpowiedzialnej za czas zwłoki resetu dekodera to czy samo podłączenie dużej pojemności (470-1500uF) za mostkiem prostowniczym dekodera pozwoli na lepszą (bez szarpnięć) jazdę modeli??? Będę wdzięczny za dyskusję i opinię w temacie...