• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Relacja Podróże małe i duże

Paweł R

Moderator Wycieczki i podróże kolejami
Zespół forum
H0e
Ekspert
#21
Tak, wiem;), ja raczej próbuje tu samo krytyki, ot personalne podejście do swoich wyczynów:X3:

Nie przesadzaj z tą krytyką.
Ja to bym chciał, abyś wstawiał więcej zdjęć infrastruktury, no bo nie chcę mi się wierzyć że imperialiści nie mają kozłów oporowych, cech na szynach itp. które tworzą klimat kolei.
Przyzwyczajaj Sępy do szukania tego co przemija.
 
OP
OP
teigrekty2

teigrekty2

Znany użytkownik
#22
Dobra, idziemy dalej. SEPTA (South Eastern Pennsylvania Transportation Authority) jest obecnie w procesie unowocześniania swojego taboru kolejowego. Pod tzw. żyletki za tem poszły niektóre jednostki Silverliner, a ich miejsce wypełniły Silverliner V. Następny etap to pozbycie się szwedzkich elektrowozów AEM7 i jedynego pracującego na świecie ALP44, ich miejsce mają zająć Sprintery niemal identyczne do tych na Amtrak. 30 marca wziąłem za tem syna z powrotem na Main Line aby złapać kilka z tych lokomotyw. Przegapiliśmy ALP44 z pociągiem na zachód z Philadelphii do Thorndale, gdzie pociąg kończy bieg. Staliśmy koło torów około 2 kilometry na zachód od Witford, gdzie są dosyć ostre zakręty. W tym miejscu sieć trakcyjna posiada przekrój trójkąta i jest to jedyne z trzech miejsc na całym systemie z tak ukształtowaną siecią trakcyjną. Widać to dosyć słabo na zdjęciu z uciekającym Silverliner IV i nadjeżdżającym Sprinterem Amtrak. W ogóle sama instalacja sieci na PRR jest bardzo ciekawa z wieloma smaczkami dla oczów prosto z ery "industrialnej". Dalej na zachód niedaleko Downington, sieć trakcyjna jest podwieszona do ogromnych pojedyńczych wież z wysięgnikami nad czterema torami i to w dodatku z rozjazdami.
20180330_174150.jpg 20180330_174153.jpg 20180330_174209.jpg
20180330_185140.jpg
20180330_185229.jpg
 
OP
OP
teigrekty2

teigrekty2

Znany użytkownik
#23
30 marca i ciąg dalszy naszego polowania na elektrowozy SEPTA. W downington linia główna PRR posiadała małą stacje, na terenie której zachował się wspaniały ręczny dźwig. Oprócz tego odchodziła z tąd także linia drugorzędna zwana New Holland Branch, idąca na północ w stronę miejscowości Honey Brook, po tem na zachód do New Holland i wreszcie lączyła się ponownie z linią główną w Lancaster. Reading Railroad także dołanczał się tu od północnego wschodu. Pamiętam że tory Reading istniały jeszcze we wczesnych latach 90-tych, lecz nigdy nie widziałem na nich pociągu. Na pierwszych zdjęciach widoczny jeszcze kawałek toru z New Holland, który zaraz za mną ginie w krzakach. Reszta zdjęć to dźwig. 20180330_185048.jpg 20180330_185100.jpg 20180330_184701.jpg 20180330_184708.jpg 20180330_184725.jpg 20180330_184730.jpg 20180330_184747.jpg 20180330_184800.jpg 20180330_184806.jpg
20180330_184832.jpg
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Wycieczki i podróże kolejami. 18

Podobne wątki