Witam, przeczytałem i to z uwagą to co napisałeś na Pw.
O pulpicie pisałeś ale mi nie chodzi o jakiś wielki sterujący kombajn tylko urządzenie które umożliwi przestawianie zwrotnic i zapalanie sygnałów np mające możliwość obsługi 6 zwrotnic, 6 semofaorów (sygnałów), zapalenia świateł w kilku miejscach i kilka wejść wolnych na przysżłość. W epoce mojej kolejki były takie gotowe (do nabycia w NRD lub po znajomości) produkcji PIKO, a ponieważ idąc za Twoją sugiestą zdecydowałem się na sterowanie analogowe osprzętem, tak jak macie to z synem na swojej makiecie myślałem że teraz są takie gotowce. Widziałem na allegro np takie jak PIKO 55262 pulpit do sterownia zwrotnicami i semaforami. Dlatego zapytałem na forum. Ciekaw jestem czy wystarczy zwrotnica i ten pulpit i juz działa, czy może trzeba jeszcze dokupić napęd do zwrotnicy i jakieś elementy separujące - bo ja chciałbym jednak wersję gdzie zamknięty semafoir zatrzymuje pociąg.
Fotki obiecałem wstawić w weekend. Pozdrawiam - ja naprawdę uważnie czytam wszystkie rady.
O pulpicie pisałeś ale mi nie chodzi o jakiś wielki sterujący kombajn tylko urządzenie które umożliwi przestawianie zwrotnic i zapalanie sygnałów np mające możliwość obsługi 6 zwrotnic, 6 semofaorów (sygnałów), zapalenia świateł w kilku miejscach i kilka wejść wolnych na przysżłość. W epoce mojej kolejki były takie gotowe (do nabycia w NRD lub po znajomości) produkcji PIKO, a ponieważ idąc za Twoją sugiestą zdecydowałem się na sterowanie analogowe osprzętem, tak jak macie to z synem na swojej makiecie myślałem że teraz są takie gotowce. Widziałem na allegro np takie jak PIKO 55262 pulpit do sterownia zwrotnicami i semaforami. Dlatego zapytałem na forum. Ciekaw jestem czy wystarczy zwrotnica i ten pulpit i juz działa, czy może trzeba jeszcze dokupić napęd do zwrotnicy i jakieś elementy separujące - bo ja chciałbym jednak wersję gdzie zamknięty semafoir zatrzymuje pociąg.
Fotki obiecałem wstawić w weekend. Pozdrawiam - ja naprawdę uważnie czytam wszystkie rady.