• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Początek

Reakcje
1 0 0
#1
Witam wszystkich użytkowników tego forum. Jestem nowicjuszem w dziedzinie modelarstwa i zwracam się do wszystkich z proźbą o pomoc i porady.
Chcę stworzyć makietę zawierającą trasę kolejową, budynki przemysłowe, mniejszą część miasta (wraz ze stacjami kolejowymi) i częsciowo zróżnicowany teren.

Oto mój pomysł na rozmieszczenie linii kolejowej:
http://img215.imageshack.us/my.php?imag ... duust1.jpg

Jeżeli jest to złe ustawienie to proszę mi doradzić jakie ono powinno być.
 

LUKASZdiy

Aktywny użytkownik
Reakcje
4 0 0
#3
kolego drogi Przesledz dokladnie przebieg torów i zobacz gdzie masz zwarcie

1 wybierz prostrzy projekt
2 na samej stronie glownej sa z 3 posty o pierwszych makietach z fajnymi pomyslami
3
Gała napisał(a):
Chcę stwozyć makiete zawierajacą trasę kolejową, budynki przemysłowe, mniejszą część miasta (wraz ze stacjami kolejowymi) i czesciowo zróżnicowany teren.
zacznij moze od prostego owalu z terenami zielonymi jakimis drzewkami bo prawdopodbni niczego i tak nie zrobisz
 

LUKASZdiy

Aktywny użytkownik
Reakcje
4 0 0
#6
od projektu do wykonania pierwszych praca daleka droga ale kibicuje Ci


1) zadaj sobie pytanie czy poradzisz sobie z budynkami stacji?
2)jaka normae zastosujesz?
3) zwrotcnie sugeruje zastosowac nie na luku a na odcinku prostym

pomysl czy niel lepiej zrobic jakas mala stacje towarową
 

chf

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#7
A dlaczego sugerujesz na prostej ?? Czy te na łuku sprawią więcej problemu niż te na prostej ? Otóż nie sądzę. A co do odejścia to są i takie które mieszczą się w założeniach normy PMM.
 
OP
OP
Gała

Gała

Użytkownik
Reakcje
1 0 0
#8