• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Pociąg specjalny PTKiGK - 08.10.2006

Patryk.K

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#1
oelka napisał/ła
Pociag złożony z wagonów PKP Intercity i lokomotywy serii 1822 organizuje
PTKiGK S.A. Rybnik w najblizszą niedziele 8.10.2006.

Pociag będzie kursowal wg następującego rozkładu jazdy:
Katowice - Wisła Głębce:
Katowice o. 6.52
Rybnik p. 8.17/ o. 8.32
Żory p. 8.51 /o. 8.56
Chybie p. 9.39 /o. 9.44
Ustroń p. 10.33/ o. 10.35
Wisła Głębce p. 11.14

powrót
Wisła Głębce - Katowice:
Wisła Głębce o. 16.24
Ustroń p. 17.09 /o 17.10
Chybie p. 18.07 /o. 18.08
Żory p. 18.36 o./ 18.38
Rybnik p. 18.28 o./ 19.18
Katowice p. 20.36

Przejazd jest bezpłatny przy czym wcześniej trzeba zgłosić imiennie swoją
obecność do p. Janusza Bugiela tel. 032/7394946 lub 032/4220227
 
S

Sebastian

Gość
#5
Patryk.K napisał(a):
No Adeon ty musiałeś wyjechać poza swoją miejscowość żeby zobaczyć Brennerlok'a ,a ja nie musze
Ja nawet doręczałem maszyniście tej lokomotywy rozkaz pisemny. Czasami Brennerlok pokazuje się poza Górnym Ślaskiem :smile:
 
OP
OP
P

Patryk.K

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#6
Sebastian napisał(a):
Czasami Brennerlok pokazuje się poza Górnym Ślaskiem :smile:
No wiesz mnie tam nie obchodzi co tam się pokazuje za Górnym Śląskiem ,bo za nim jest dużo rzeczy ;) ,ale fajnie w Tychach jest zobaczyć coś innego oprócz Kibli ,Byków ,Stonek i Trumien :smile: ,chciałbym ją kiedyś w końcu zobaczyć na żywo ,a nie na zdjęciach...
Patrząc na zdjęcia Adeona to wydaje mi się że ta lokomotywa jest wprost stworzona żeby jeździć po górskich szlakach z poc. os. ;) :smile: ,fajnie na zdjęciu wychodzi na tle gór :smile:
 
S

Sebastian

Gość
#7
Patryk.K napisał(a):
No wiesz mnie tam nie obchodzi co tam się pokazuje za Górnym Śląskiem ,bo za nim jest dużo rzeczy
Patryk.K napisał(a):
chciałbym ją kiedyś w końcu zobaczyć na żywo ,a nie na zdjęciach...
W tym przypadku akurat rozmawiamy o Brennerlok-u, który prowadzi pociągi przede wszystkim na Górnym Śląsku. Tak więc ujrzenie go na żywo, w centrum Polski było dla mnie miłym zaskoczeniem.
A tobie pozostają zdjęcia :grin:
 

Słowian

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#13
Te EU11 i EU43 tylko marnowałyby się w Polsce. U nas poza CMK są śladowe ilości szlaków, na których można jeździć 160km/h i więcej. Oczywiście w D, I, CZ, SK czy A napewno znalazłyby zatrudnienie.
 
OP
OP
P

Patryk.K

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#14
Słowian napisał(a):
Te EU11 i EU43 tylko marnowałyby się w Polsce. U nas poza CMK są śladowe ilości szlaków, na których można jeździć 160km/h i więcej. Oczywiście w D, I, CZ, SK czy A napewno znalazłyby zatrudnienie.
No tak słowian ma rację ,ale jak sama nazwa wskazuje są to lokomotywy Elektryczne Uniwersalne więc tak jak Brennerlok mogły by ciągnąć też poc. towarowe bynajmniej tak mi sie wydaje :smile:
D ,I ,A - weź ty to przetłumacz ;)
 

Słowian

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#15
Co Ty gadasz? :shock: To i tak nie zmienia faktu, że nie miałyby po czym jeździć w PL. Ale wysyłając je z bruttem czy też na jakimś IC/EC za granicę można ten fakt zmienić. Pomyśl ile pociągów dziennie odjeżdża np. z Fiata w Tychach do Włoch. Przejeżdżają potem przez CZ i A. A tam kolej to już po prostu inna bajka.
 

Słowian

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#17
No i dlatego nie byłyby potrzebne, bo jazda z prędkością 40km/h przez taki Śląsk lokomotywą, która w Niemczech przez Zagłębie Ruhry przemknęłaby 160km/h to mega nieporozumienie. Od tego są byki.

Ja na przykład nie widzę sensu w kupowaniu dobrych loków na tory PKP, dopóki PKP nie zadba o stan swoich torowisk. Szybki transport ludzi i towarów w dzisiejszych czasach to podstawa. Niestety PKP nie wychodzi na przeciw wymaganiom i dlatego wygląda tak, jak wygląda. Ludzie wolą wozić towar szybszymi TIRami, a wozić się samochodami.
 
OP
OP
P

Patryk.K

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#18
Słowian napisał(a):
No i dlatego nie byłyby potrzebne, bo jazda z prędkością 40km/h przez taki Śląsk lokomotywą, która w Niemczech przez Zagłębie Ruhry przemknęłaby 160km/h to mega nieporozumienie. Od tego są byki.
No tak ,ale wg. mnie PKP mogło by zakupić jakieś nowe lokomotywy ,ale na użytek "tranzytowy" tzn. że np: ze Górnego Śląska pociągi z węglem czy innym towarem jechały by przez Śląsk z prędkością np: 40 km/h ,a gdy wjadą na "obcy teren" i lepsze torowisko to by przyspieszały i nie konieczna by była zmiana lokomotywy na granicy.
 

adeon

Aktywny użytkownik
Reakcje
0 0 0
#20
Słowian masz złe informacje jutor ci powklejam że w polsce są już lepsze miejsca niż CMK ;) a tory relacji Zebrzydowice Kraków mają być unowocześnione do 2007 roku bo jest to warunek jednego projekru europejskiego a mają być dostosowane do standardów szybkich prędkości ok 280km/h po za tym wiesz nie każdy towar może śmigać z 160km/h :roll:
 

Podobne wątki