• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

H0 (1:87) Plany stacji

Merlin

Moderator Grupy BGM
Zespół forum
BGM
H0e
Reakcje
1.371 2 0
#2
Witam. Nie jestem profesjonalistą, ale już widzę, że brakuje nam paru informacji :)
1. Jakiego torowiska chcesz użyć? Roco geoline?
2. 2,80 m to trochę dużo, żeby było w całości. Planujesz jakoś podzielić na segmenty?
3. Przy górnym segmencie miałby być dworzec?
4. Przy takiej długości jaką tu rozplanowałeś można zrobić całkiem niezły układ, lecz twój jakby się nie trzyma całości :/ Np. Jak wjedziesz z lewego górnego toru (szlakowego) na dolny?

Polecam ci poczytać i poprzeglądać nieco układy torowe, tak samo jak mi koledzy doradzali :)
http://www.semafor.prv.pl/

A i przede wszystkim. Powoli, lepiej dumać i pytać przez miesiące niż spie..ć w kilka dni ;)
 
OP
OP
M

mikson

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#3
1. Zastanawiałem się nad ROCO Geoline
2. Tak
3. Tak
4. No właśnie tak zauważyłem że czegoś tu brakuje :/ Problem w tym że chciałbym uniknąć takiej ilości rozjazdów krzyżakowych jednocześnie nie zapychając miejsca zwrotnicami i nie wiem za bardzo jak te rozjazdy tutaj upchnąć...

A oczywiście, nigdzie mi się nie śpieszy :D Lepiej zastanawiać się dokładniej.
 

przemas22223

Aktywny użytkownik
Reakcje
113 16 3
#4
Mikson.
Plan niezły.
Ale, jeśli planujesz makietę z torów roco geoline proponuję wykorzystać tory roco line i roco geoline.
Pytanie jak to zrobić?
1. jaka jest wysokość w torach roco geoline nasypu;
2. sa przejściówki z torów roco geoline na roco line numer katalogowy roco 61120
3. w miejsce rozjazdów roco geoline zastosować rozjazdy z roco line