• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

[Planuje] Stację Kolejową

siódemka

Aktywny użytkownik
MSMK
Reakcje
17 0 0
#1
Witam. Tak sobie czytam to forum i zostałem zarażony tym hobby. Zaplanowałem sobie dość pokaźną dwu peronową stacyjkę. Modelarstwem zajmuję się od 7 lat więc mam już trochę doświadczenia w tej dziedzinie. Co o niej sądzicie? Na dole znajduje się stacja, tory kończące się na prawo będą prowadzić do lokomotywowni. Szkoda, że mam ograniczenie tylko do 50 elementów :(. Chciałbym dokończyć cały plan :/. Czy stacja nie jest za długa? Czy nie jest to za trudny projekt? Tory to Piko A-Gleis. Pozdrawiam
 

Załączniki

misiek57

Aktywny użytkownik
Reakcje
323 2 2
#2
pio11 napisał(a):
Modelarstwem zajmuję się od 7 lat więc mam już trochę doświadczenia w tej dziedzinie.
Witaj. W modelarstwie masz doświadczenie, a co z modułowym? To dziedzina w której uczysz się niemal wszystkiego od podstaw. Masz już skrzynkę modułową?
 
P

Paweł Piotr

Gość
#4
Sam układ torowy, to jeszcze nie wszystko. Piszesz o dwóch peronach - a gdzie one są? Wypadałoby je zaznaczyć. Piszesz, że tory z prawej strony idą do lokomotywowni, a tory z lewej dokąd idą? Zapewne jakiś szlak (jednotorowy? dwutorowy?) To też powinno być zaznaczone.
No i najważniejsze, co ma się na tej stacji dziać, jaki duży ruch (osobowy, towarowy, manewrowy), jakie chcesz odzworować urządzenia, jaką sygnalizację, itp. ...