• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

H0 (1:87) Planuję makiete o wym. 205x120

bonzoba

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#1
Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowicjuszem więc proszę o wyrozumiałość. Jak w tytule jestem na etapie
planowania swojego torcika o wym 205x120. Założenia są takie że pociągi będą sterowane cyfrowo a zwrotnice analogowo. Proszę o rady i ewentualne wskazówki odnośnie planu torowiska. Czy coś zmieniać cz mogło by tak ewentualnie zostać? Poniżej zamieszczam to co udało mi się wysmarować tu 3D...
piko 2.jpg

...a tu zrzut ze scarma
piko 2 S.jpg

dzięki pozdrawiam.
 

TODAKO

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#2
Tak na szybko - w jakim celu jest ta zwrotnica (rozjazd) za stacją na samej górze? By przestawić lokomotywę na drugi koniec składu?
 

vs125

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
#3
Jaka Ci wyszła wysokość na wzniesieniach ? , jak będziesz budował konstrukcję tam gdzie są tunele ,to zrób to tak aby dostęp do czyszczenia torowiska ,wykolejonego taboru , nie był utrudniony a wręcz nie możliwy .
 

kociol

Aktywny użytkownik
Reakcje
175 4 0
#4
1.Wydaje mi się, że tory stacyjne mogą być za krótkie ale nie jestem pewny.
2.Zamiast tych dwóch rozjazdów (po prawej stronie) wstawiłbym rozjazd krzyżowy.
3.Zlikwidowałbym bocznicę po lewej stronie tzn. byłby to tor szlakowy z rozjazdem łukowym. Dzięki temu uzyskał byś dłuższe tory stacyjne.
4.Tunel na najniższym poziomie przesunąłbym w lewą stronę - mniej więcej tak jak zaczyna się tor prosty czerwony.
Dzięki temu uzyskujemy plac na który przeniósłbym magazyn znajdujący się koło lokomotywowni.
Reszta może zostać.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum