• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Diorama Piwniczne Dłubanie

Reakcje
3 0 0
#1
Witam, przedstawiam szanownemu gronu modelarskiemu moje wypociny, dioramka robiona w piwnicy w chwilach wolnych od pracy i obowiązków domowych. Jestem początkujący w temacie modelarstwa więc proszę o wyrozumiałość, wiem że moja dioramka ma parę niedoróbek ale od czegoś trzeba zacząć, trawkę sadziłem za pomocą elektrosadzark i na bazie elektrołapki, niestety z trawą 6mm słabo sobie radzi co jest zapewne winą komponentów układu scalonego.

IMG_3094[1].JPG
IMG_3141.JPG
IMG_3142.JPG
IMG_3143.JPG
IMG_3144.JPG
IMG_3145.JPG
IMG_3146.JPG
IMG_3147.JPG
IMG_3148.JPG
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.291 459 29
#3
Doceniam robotę, ale rezultat nie do końca wporzo. Toru przed kozłem oporowym nie zasypuje się tłuczniem tylko piaskiem. A sam tłuczeń też trochę dziwny: bardzo gruby i jakby z płaskich kamieni. O kolorze nie wspomnę, na końcu toru nie miał szansy zrudzieć od pyłu z klocków hamulcowych.
 

kolejowy Marwin

Znany użytkownik
Reakcje
70 0 0
#4
Całkiem ładnie, tylko tak, jak pisał Andrzej powinno być. Srebrny kolor szyn nie powinien przebijać spod rdzawej farby ( widać to bardzo na stopce szyn).
Jak została zrobiona ta drewniana belka na koźle oporowym? Wygląda realistycznie.:)
 
OP
OP
Jarcman
Reakcje
3 0 0
#5