• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

PIKO - modele wagonów cystern typu 406R

#22
Niesamowitych "czasów modelarskich" dożyliśmy, w których przy wysypie modeli taboru typowo polskiego dopatrujemy się czy dany model też ma "rowki" w zbiorniku - kto by kilka lat temu pomyślał, że w ogóle coś będzie :podstepny:
 

Ciemny

Aktywny użytkownik
#23
@old_jawa - to chyba indywidualna sprawa podejścia do modelarstwa, ja jestem ******n$^%m maniakiem szczegółu, dla którego ilość nitów ma znaczenie a dla innego znowu nie ważne są detale, weźmie wszystko co ma PKP, wyjmie przy weekendzie z pudełka, chwile pojeździ, schowa i zakładam że jest dużo bardziej szczęśliwszy z posiadania niż np ja ;-) ale zboczenia są różne ;-)
 
#24
Zważywszy na miejsce powstania to DWI powinien mieć raczej przedrostek TS lub AKF. Natomiast Parowozik SSA lub CWKS.
Brawa vs ESU - a co na to wagony jak stawiasz obok siebie?
Ja chciałem obronić Robo bo tutaj wszyscy zachwyceni PIKO - niestety ale wy nie macie patriotyzmu gospodarczego za grosz
Ja tych wagonów nie kupię, chyba że Robo - nie bo boje się , że coś sie zepsuje i filigramowość ma swoje wady ale to moje zdanie ....
Proszę tego nie komentować
 

DRACULA

Aktywny użytkownik
#25
Zważywszy na miejsce powstania to DWI powinien mieć raczej przedrostek TS lub AKF. Natomiast Parowozik SSA lub CWKS.
Brawa vs ESU - a co na to wagony jak stawiasz obok siebie?
Wagony nie gryzą się ;) . Ale widać że ESU mocno idzie do przodu. Zdecydowanie lepiej wykonało wózki w Eilzugwagen'ach od Brawy.
Dlatego w tym temacie "ubrałem" się w ESU a nie w Brawę. Szok !
Trzymam kciuki za emisje Brawa/Loko Model wagonów w towarowych w III epoce PKP z orłem.

Właśnie przed chwilą dzwoniłem do Loko Modelu z zapytaniem o czwarty wagon z tej serii zapowiadany na II poł. czerwca.
Niestety ale nie ukaże się na razie . I termin jego ukazania się nie jest znany . Więc chyba musimy odłożyć zakupy tych modeli do jesieni ?

Zaskoczyłeś mnie Tomasz ! Widzę że kumasz tematy klubów piłkarskich w Polsce ... :oops:
W takim razie gratulacje powrotu do najwyższej klasy rozgrywek
Zagłębia Sosnowiec !
Choć co do mnie to nie kibicuję żadnemu klubowi w Polsce. I gdyby to ode mnie zależało to rozpędziłbym te wszystkie kluby na 4 wiatry !


Wracając do Nowości PKP 2018 .
Otrzymałem info ze Sklepu Przystanek Historia że :

"Kolejne dwie cysterny Robo mają trafić do sprzedaży w przyszłym tygodniu !
- RB Wrocław "Rokita" ciemno szara
- Ra Płock PAC jaśniejsza ( jasno szara )

Zmienili więc kolejnośc ukazywania się."
 
Ostatnio edytowane:
#27
Nie mam pojęcia o co Wy się spinacie. Przecież dla wszystkich dobrze, że mamy dwie firmy którym powiedźmy sobie szczerze udały się modele tych wagonów. Jak będą wychodzić na tzw.dwa fronty istnieje większe prawdopodobieństwo strzorzenia większego realistycznego składu. Piko zrobi średni model to źle, bo nie szanują Polskiego klijenta. Zrobili dobry to źle, bo Robo ucierpi. Jak stare baby.
 

Zbyszek

Zajebistość roku
#32
No tak to jest że człowiek musi nie raz porozmawiać sam ze sobą ... schiza ! o_O
Oznaczenie/logo DEC pojawiło się na cysternach od 1992/93 roku . Wcześniej DEC występował tylko na tablicach.
Rozmowa ze samym sobą, to w pewnym wieku sprawa normalna, tzn., że jesteś zupełnie zdrowy.
Do rzeczy, bo nie przykładałem do tego większej uwagi. Czy przed logo DEC nie występowało tylko CPN? CPN z tego co kojarzę było z prawej strony zbiornika.
 

Podobne wątki