• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model fabryczny PIKO - modele lokomotyw serii EU06/EU07/EP07/EP08

DieselPower

Znany użytkownik
Reakcje
2.140 442 105
Możliwe że się mylę, ale wydaje mi się że któryś z oliwkowych zestawów piętrusów RR był delegowany w te rejony. Ale nie pamiętam czy Skarżysko czy Rzeszów. Chyba było o tym na forum kiedyś. A tak to z niczym innym.
 

Remaj12

Znany użytkownik
T M M
Reakcje
4.629 71 19
Pod względem okresu eksploatacji idealnie pasuje 6 modeli krakowskich "Y-ków" firmy PIKO:

- PIKO 58394 | 50 51 20-00 440-1 Bd [ Stacja KRAKÓW ] [REV|914|15-07-02], 51 51 19-70 314-5 Adu [ Stacja KRAKÓW ] [REV|914|31-07-02]

35821_58394_id=27260.jpg

- PIKO 58395 | 50 51 20-08 322-3 B [ Stacja KRAKÓW ] [REV|914|30-04-03], 51 51 19-70 072-2 Azdu [ Stacja KRAKÓW ] [REV|914|03-09-03]

36150_58395_id=27261.jpg

- PIKO 97615 | 51 51 88-70 006-3 WRbd [ Stacja KRAKÓW ] [REV|915|28.06.02]

35348_97615_id=27348.jpg

- PIKO 97616 | 51 51 59-70 079-5 Bcdu [ Stacja KRAKÓW ] [REV|915|30.09.02]

35349_97616_id=27349.jpg

- PIKO 96388 / 96389 | EU07-205 [ Zakład Taboru w Katowicach ] ZNTK Oleśnica Napr. rew. 17 12 01

46839_96388_id=34391.jpg
 

Remaj12

Znany użytkownik
T M M
Reakcje
4.629 71 19
Jest też możliwość wykorzystania lokomotywy do obsługi pociągu zestawionego z raciborskich "Bohunów":

- PIKO 97056 | 50 51 26-08 065-2 Bdhpumn [ Stacja RACIBÓRZ ] [REV|911|00.06.29]

piko_97056.jpg

- PIKO 97057 | 50 51 26-08 074-4 Bdhpumn [ Stacja RACIBÓRZ ] [REV|911|00.04.28]

piko_97057.jpg

- PIKO 96388 / 96389 | EU07-205 [ Zakład Taboru w Katowicach ] ZNTK Oleśnica Napr. rew. 17 12 01

46839_96388_id=34391.jpg

Katowickie "siódemki" pojawiały się na czele takich pociągów różnych relacji m.in.:

- źródło: rail.phototrans.eu/14,1794,0,PaFaWag4EEU07177.html
- autor: Marek Drewniak "vredny"
- opis: "22 czerwca 2002 r. - EU07-177 z osobowym z Kędzierzyna do Raciborza odjeżdża z Dziergowic."

2002.06.22. - EU07-177 z poc. os. rel. Kędzierzy Koźle - Racibórz, odjeżdża z Dziergowic.jpg
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.332 463 29
Jak się nie mylę różnica pomiędzy 4E z epoki Va i Vb wygląda tak:
Chyba nie. Nie wszystkie lokomotywy miały żółte paski na całej długości, nawet w epoce Vb. Faktem jest, że im później, to tym częściej widać było EU07 pozbawione listew ozdobnych, ale nie zawsze w ich miejsce malowano żółte paski. Pytanie też, czy takie paski nie pojawiały się już wcześniej, w czasie zaliczanym jeszcze do epoki Va - cokolwiek znaczy Va i Vb, ale wydaje mi się, że to już jest rozdzielanie włosa na czworo. ;)
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.332 463 29
Ja nie bardzo odróżniam podokresy a i b w V epoce i uważam to właśnie za rozdzielanie włosa na czworo, podobnie jak rozważania czy EU07 z żółtymi paskami to Va czy Vb. Ale proponuję nie ciągnąć tej dyskusji tu, a ew. w odrębnym wątku już istniejącym o epokach w "Gadkach-szmatkach".
 

Podobne wątki