• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model fabryczny PIKO - modele lokomotyw serii ET41

OP
OP
ffox

ffox

Administrator
Zespół forum
Reakcje
3.454 12 0
#6
Czemu drogo? Dwie lokomotywy to koszt ok. 1100 zł (2x550 zł). Jedna z nich jest bez napędu (dummy/atrapa), co wychodzi 200 zł mniej. Według mnie cena w sam raz :)
 

jafrap

Znany użytkownik
Reakcje
8 0 0
#8
Drogo, nie drogo. Ważne że taniej niż 2 x 550zł. W końcu jeden człon jest bez napedu, więc cena pierwotna 1100zł moim zdaniem była za wysoka z uwagi na ten fakt.
[DOUBLEPOST=1419339494][/DOUBLEPOST]
Bez sensu z tym brakiem napędu. Jak dwuczłonowa, to dwuczłonowa.
Niby tak, ale weźcie pod uwagę fakt, że PIKO chce taniej to wyprodukować. Z jednej strony można powiedzieć, że dwa człony to dwa napędy mają być - tak od serca. Ale potem można ciagnąć, że zamiast silnik 3-polowy, to czemu nie 5-cio... itd. Mając jednak na uwadze model "dla ludu", któremu się nie przelewa - dobrze jest. Dacie balast i będzie OK (a może PIKO już da). A jak kto chce 2 napędy i to 5-cio polowe, to może się doczeka na model od konkurencji. Tam mają być dwa napędy. Ja bym nie marudził :)
 
Ostatnio edytowane:
Reakcje
419 3 0
#10
Przed chwilą się dowiedziałem, że ten model znajdzie się w katalogu PIKO na 2015r i będzie dostępny w całej sieci sprzedaży jaką ma PIKO. Nie tylko w Polsce jak dotychczas. A więc koniec monopolu SK Model. Z tym że to chodzi tylko o ET41.
 
P

ps

Gość
#12
A więc koniec monopolu SK Model.
Tak, oczywiście.... Nie wiecie, jak było, ale "wyrok" już wydaliście....
Gdyby nie grupa skoncentrowana wokół SK Model wykładającego sałatę to g... byście mieli.
Po prostu w PIKO zaczynają widzieć rynek na modele PKP typowo polskie - bo "jamnik" nie będzie jedynym.
I jestem trochę zdziwiony, że ffox tego nie wiedział.
 
Reakcje
419 3 0
#13
Ciekawa informacja. Może ma to związek z ceną i obawą, ze w Polsce nie zejdzie 500 sztuk?
Jest sondowana ilość modeli od każdego sklepu. Mają być podane dokładne ilości.
[DOUBLEPOST=1419357638][/DOUBLEPOST]
Tak, oczywiście.... Nie wiecie, jak było, ale "wyrok" już wydaliście....
Nie wiem kto, ani na co wydał.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.235 461 29
#16
Idąc tym tokiem rozumowania, model ICE3 składający się z 8 członów, powinien mieć napęd w czterech wagonach? A może w każdym z tych czterech wagonów po cztery silniki (w oryginale wagony silnikowe mają wszystkie osie napędzane indywidualnie). Nie dajmy się zwariować.
 

KoVaL

Znany użytkownik
Reakcje
2.471 56 5
#17
Ja to widziałbym tak; kupujemy 2 modele rozdzielamy człony ,zamieniamy obudowy ,składamy i mamy jeden statyczny model ,a drugi dwusilnikowy .;)
 

KoVaL

Znany użytkownik
Reakcje
2.471 56 5
#19
Jak koś koniecznie będzie chciał mieć obydwa człony napędowe i wcale to nie wyjdzie aż tak drogo ,a resztę zawsze można sprzedać ....
 

Lipaa

Aktywny użytkownik
Reakcje
2 0 0
#20
Przestańcie już wymyślać. Wielu nie wierzyło w EU od PIKO (łącznie ze mną). SM nagadało jaki to świetny model ma a PIKO rendery (jak jest widzimy). Więc jak będzie ET41 od PIKO to będzie hit (a skoro zapowiedzieli to będzie). I według mnie to jeden czło z napędem w zupełności wystarczy drugi jako wydmucha. Inaczej sobie tego nie wyobrażam.
 

Podobne wątki