• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model fabryczny PIKO - modele lokomotyw serii ET22

JSz

Użytkownik
Reakcje
132 0 0
Wizualizacja jest piękna ale to nadal nie jest "belkowiec".
Dla celów poglądowych dołączam fotkę nie mojego autorstwa przedstawiającą wrak jednej z ostatnich maszyn z pierwszych serii z pierwotnym rozwiązaniem oparcia pudła na wózkach.
 

Załączniki

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
3.860 111 7
Dokladnie tak. Przeklamanie barw na zdjeciach wynika z tego, ze czesc pudla nad listwa gorna jest pochylona.
Wizualizacja jest piękna ale to nadal nie jest "belkowiec".
Dla celów poglądowych dołączam fotkę nie mojego autorstwa przedstawiającą wrak jednej z ostatnich maszyn z pierwszych serii z pierwotnym rozwiązaniem oparcia pudła na wózkach.
Brakuje tylko kilku elementow na dole pudla. Nie wiem tez czy sprzeg miedzy-wozkowy zostal odwzorowany w modelu Piko. Oprocz tego trzeba by zaslonic okna w drzwiach, pomalowac te ochydne zolte czolo ciemno zielonym i mialo by sie typowego belkowca z IV epoki. Oczywiscie trzeba by ewentualnie pomyslec o wlotach powietrza odpowiednio dopasowanych do wybranego numeru.
 

Grześka

Aktywny użytkownik
MSMK
OKMK Piętrusek
Reakcje
158 6 0
Dzięki za info. Byłem przekonany że nadal są belkowcami... możesz określić (plus minus) Kiedy przeszły modernizację?
1994-1998
[DOUBLEPOST=1507141822,1507141365][/DOUBLEPOST]
Dokladnie tak. Przeklamanie barw na zdjeciach wynika z tego, ze czesc pudla nad listwa gorna jest pochylona.

Brakuje tylko kilku elementow na dole pudla. Nie wiem tez czy sprzeg miedzy-wozkowy zostal odwzorowany w modelu Piko. Oprocz tego trzeba by zaslonic okna w drzwiach, pomalowac te ochydne zolte czolo ciemno zielonym i mialo by sie typowego belkowca z IV epoki. Oczywiscie trzeba by ewentualnie pomyslec o wlotach powietrza odpowiednio dopasowanych do wybranego numeru.
Sprzęg międzywózkowy posiadało zaledwie kilkadziesiąt egzemplarzy w których został zabudowany podczas napraw okresowych, głównie w ZNLE Gliwice. Podobnie, jak okna w drzwiach, niektóre maszyny miały wymienione drzwi na stalowe (z oknem). Likwidowano wieszaki belki bujakowej, ale ni osłony podparcia (trapeza) i nie usunięto żaluzji wlotu powietrza do kanałów chłodzenia silników trakcyjnych (przetwornic z wentylatorami)
 

Podobne wątki