• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

H0 Pierwsza większa makieta - Posterunek odgałęźny...

Marqus

Moderator Poznańskiego Klubu Modelarzy Kolejowych
PKMK
#41
*) Po prawej może być w przyszłości dobudowany przystanek osobowy poprzedzony pełnym trapezem, który uzupełni brakujące relacje, a pociągi mogą śmigać bez znacznego ograniczania prędkości
I teraz cały plan z semaforami "strzelił w łeb" :p
Trzeba będzie rozplanować od nowa z wykorzystaniem pięcio komorowych. ;)
Ale z tym poczekamy do ostatecznej wersji. :p
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
#43
A może zamiast kombinować jak zaprzęg artyleryjski na piasku,po prostu przeglądnąć bazę kolejową i wziąć wzór z rzeczywistości.
Mój projekt jest przecież praktycznie taki, jak ten pierwszy z serii od kolegi stare tory, tyle, że trapez jest odwrócony, co nie zmienia praktycznie niczego.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
#45
Ale treść wpisu sugeruje, że kombinowali ci, którzy proponowali swoje rozwiązania (zresztą nie tylko ja), a nie obserwatorzy naszej dyskusji.
 

stare tory

Znany użytkownik
KKMK
#46
Nie przekonuje mnie rozwiązanie.......
.......Czy to zgodne z rzeczywistością? Nigdy nie spotkałem się z takim układem.
No faktycznie nie byłem zbyt dokładny,w przyszłości się poprawię,głównie odniosłem się do powyższych fragmentów wypowiedzi.
I żebym nie został opacznie zrozumiany nie miała to być złośliwość tylko próba podpowiedzi i przypomnienia w jednym.
 

Podobne wątki