• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Pendolino PKP Intercity

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.332 463 29
Witamy na forum noewgo Kolegę (chociaż Kolega zarejestrował się już pół roku temu). Teraz jest szansa, że zamiast się domyślać, będziemy mieli infromację z pierwszej ręki. ;)

Prawdę mówiąc, spodziewałem się, że tak to działa. W TGV pewnie też da się tym sterować z kabiny, ja widziałem jak się to w praktyce codziennie odbywa w Brukseli.
 

maderon

Nowy użytkownik
Reakcje
7 0 0
Witamy na forum noewgo Kolegę (chociaż Kolega zarejestrował się już pół roku temu). Teraz jest szansa, że zamiast się domyślać, będziemy mieli infromację z pierwszej ręki. ;)

Prawdę mówiąc, spodziewałem się, że tak to działa. W TGV pewnie też da się tym sterować z kabiny, ja widziałem jak się to w praktyce codziennie odbywa w Brukseli.
Również witam. Nie udzielałem się z braku czasu (urodził mi się synek), ale teraz zaglądam na forum zdecydowanie częściej. Gdybyście mieli jakieś pytania odnośnie ED chętnie podzielę się wiedzą na ten temat.

Dzięki za informację. Akurat widziałem w akcji "korbotronik". :)
Widocznie był po kolizji, albo ktoś po prostu się szkolił. O dziwo dziób jest w miarę wytrzymały. Jak pierwszy raz zobaczyłem z czego to jest zrobione to złapałem się za głowę. Zwykły laminat z jakiegoś sztucznego tworzywa. Byłem pewien że po pierwszej sarence pójdzie w drzazgi. Natomiast nie raz uderzyłem w dzika czy innego jelenia i co najwyżej zostawały drobne rysy. Kolega nawet po zderzeniu z koniem miał tylko drobne pęknięcia.
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.852 116 22
W końcu biorąc pod uwagę osiągane prędkości przez ten pociąg, gdyby osłona nosa nie była trwała, byłoby ryzyko że przy zderzeniu, dajmy na to właśnie ze zwierzęciem, wszytko by się rozpadło na kawałki które mogły by się dostać na tory, co mogłoby nawet doprowadzić do wykolejenia.
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.852 116 22
No jeśli dla Ciebie elementy tych osłon sprzęgu są wielkości jednogroszówki, to OK - nie ma tematu.
Chyba Ciebie poniosło, bo sobie wyobraziłeś rozpad na drobny mak.
 

Harry Potter

Znany użytkownik
Reakcje
2.419 72 3
Speedwey, zasadniczo zdjęcie fajne, sądząc po kadrze to robiłeś fotkę pomiędzy semaforem D116 a rozjazdem 32...
Jest tylko jedno ale,... formalnie ten skład nie opuszcza Pragi.
Stacja Praga rozpoczyna się tuż przed budową trasy Świętokrzyskiej ( kilometr 4,407*) po wyjechaniu z Warszawy Wschodniej a kończy się praktycznie przy peronie p.o. Płudy (kilometr 15.908*)

Pozdrawiam z MMz:)



*) na podstawie rozkładu służbowego
 

Podobne wątki