• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Pendolino PKP Intercity

Zabkret

Znany użytkownik
#43
Po Helmutach / Bykach, Sputnikach, Sukach, Fiatach, Stonkach, Trumnach, Gagarach i Husarzach teraz bedzie *******ino. Salute!
 

robo

Znany użytkownik
#44
Zawsze pociągały mnie długie składy pociągów. Niestety w Polsce obserwuje się ostatnio trend skracania składów jak tylko się da.
ICE3 PKP.jpg

Podwójny Siemens w malowaniu ICCC.:D
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
#46
Przy szybkościach pociągów w naszym kraju taki aero dziób to mus ! Kpiny normalne.:mad:
Design jest standardowy dla tego pociągu, którego prędkość maksymalna to 250 km/h. Czy ładny, to druga rzecz. To, że u nas nie będzie jeździł tak szybko, to już inna sprawa. Nikt nie będzie przeprojektowywał tego specjalnie dla nas, bo u nas jeździ się wolniej (choć docelowo ma podobno z taką prędkością jeździć po CMK). No, chyba, że ktoś za to specjalnie zapłaci. Dopiero wtedy byłby wrzask, że wyrzucono pieniądze w błoto. Zachowajcie choć odrobinę zdrowego rozsądku.
 

Railways

Znany użytkownik
#47
Ponieważ w polskiej kolei panuje mix podłączania składów kolejowych z przypadku, czyli szynobus w zestawieniu z wagonem kl 2 czy np.: szynobus w zestawieniu z bipami poniżej fotka:

czy ekspres malopolska z LOTOSEM na czele zamiast cystern to w takim razie ciekawy jestem jak owy Pendolino alias Krokodyl będzie wyglądał z bipą na końcu lub z węglarką;) myślę, że jak na realia polskiej kolei to idealne połączenie
 

Hardtech

Znany użytkownik
GGM
#49
Wiadomo nie od dziś że są gusta i gusta... mnie się nigdy dziobaki nie podobały, wiadomo stylistyka, design... ale najważniejsze (pomijając wygląd oczywiście) ...Pendolino... już sama nazwa jest głupia... Ludzie! mamy rodzimych producentów których nie mamy się co wstydzić a wręcz przeciwnie, a kupujemy za granicą? i to włoskiego dziobaka. Trzeba lepiej było zainwestować w Maratony, Griffiny, Linki i Dragony które są polskie i ładne, a nawet bardzo...
 

teigrekty2

Znany użytkownik
#50
Keeping up with the jones'. Chyba ICE lub TGV nie kupia poniewaz za bardzo kosztowne by bylo zaprojektowanie/przeprojektowanie na 3000V. Wlosi uzywaja taki sam system jak my. Postawmy kolo tego szmelcu Ol49 z Bipa i zobaczymy gdzie dzieciaki sie beda pchaly:D[DOUBLEPOST=1369874743,1369874331][/DOUBLEPOST]
Ponieważ w polskiej kolei panuje mix podłączania składów kolejowych z przypadku, czyli szynobus w zestawieniu z wagonem kl 2 czy np.: szynobus w zestawieniu z bipami poniżej fotka:

czy ekspres malopolska z LOTOSEM na czele zamiast cystern to w takim razie ciekawy jestem jak owy Pendolino alias Krokodyl będzie wyglądał z bipą na końcu lub z węglarką;) myślę, że jak na realia polskiej kolei to idealne połączenie
To nie Bipa, to "Bohun", ale doceniam:) gdzie to, Mazury?
 

CytriCo

Aktywny użytkownik
#51
Dopiero wtedy byłby wrzask, że wyrzucono pieniądze w błoto.
Bo wyrzucono kupując pociągi których parametry są zbyt wysokie jak na nasze warunki. I za te niepotrzebne parametry zapłacono. To tak jakby zmodernizować linię do 200 km/h po której najszybszy pociąg jeździłby 140. Mamy więcej takich kuriozów. W Warszawie np. mamy dwukierunkowe tramwaje na siłe jeżdżące donikąd. To też są wyrzucone pieniądze.
Wracając do Pendolino, w zupelności wystarczyłoby kupić kilkanaście porządnych lokomotyw i nowych wagonów by mogły smigać po CMK i do Trójmiasta w pełni wykorzystując możliwości swoje i linii. Prosze mi wierzyć, że oszczędzono by kilkaset milionów.
 

Zbyszek

Zajebistość roku
#53
Był Pan w skansenie w Chabówce? Pytał się Pan o historię tych wagonów? Ja pytałem się i powiedzieli mi pracownicy że przed 2 Wojną Światową przerabiali je i wożono w nich bydło. Więc wypraszam sobie.
Nie możesz, młody człowieku, bezkrytycznie wierzyć w różne ''prawdy objawione'', którzy mówią inni. Zapewne, ten, co Ci to mówił, miał na myśli wojenne wagony osobowe, budowane z wagonów towarowych.
 

krzychu12231

Znany użytkownik
#56
Mam szczere nadzieje że całe to Pierdziolino okaże się jedną wielką klapą, a i że kierowcy TIRów na przejazdach zrobią swoje (oczywiście oby obyło się to bez rannych i ofiar, co niestety ciężko pogodzić). Pociąg to lokomotywa i wagony a nie jakieś zespolone... Ciekawe jakie będą ceny biletów, ja w każdym razie do tego wynalazku nie wsiądę, nawet jakby bilet kosztował tyle co na kibla Regio to wolałbym EN57.
 

CoCu

Znany użytkownik
#57
Oj nie zgodzę się. Właśnie dopiero co byłem w Niemczech, gdzie przypadkiem miałem okazję przejechać się pociągiem zespolonym ICE. Nie wiem czy Pendolino będzie miało taką jakość jak ICE, ale ten pociąg był niesamowity. Znaczy jazda nim, bo z wyglądu żadna generacja mi się nie podoba.
 

krzychu12231

Znany użytkownik
#58
Każdy ma prawo do własnej opinii, ale moim zdaniem najnowsze wagony PKP IC standardem a przynajmniej komfortem nie ustępują niemieckim ICE, przynajmniej jeśli chodzi o 2 klasę bo 1 z zasady nie jeżdżę a już nigdy w EIC.
Wg mnie te wagony http://intercity.pl/assets/componen...c=/assets/components/gallery/files/26/231.JPG (trochę słabo widać, jak będę miał okazję to porobię foty), chodzi mi o wyposażenie i fotele, dlatego nie podaję oznaczenia bo mogą pojawiać się w różnych to najlepsze na polskich torach wagony 2 klasy, nie wiem co można tam jeszcze poprawić.
 
OP
OP
MichałK

MichałK

Znany użytkownik
#59
Mam szczere nadzieje że całe to Pierdziolino okaże się jedną wielką klapą, a i że kierowcy TIRów na przejazdach zrobią swoje (oczywiście oby obyło się to bez rannych i ofiar, co niestety ciężko pogodzić). Pociąg to lokomotywa i wagony a nie jakieś zespolone... Ciekawe jakie będą ceny biletów, ja w każdym razie do tego wynalazku nie wsiądę, nawet jakby bilet kosztował tyle co na kibla Regio to wolałbym EN57.
Kolego przeczytaj ten wpis jeszcze raz i zastanów się czy wszystko ok?

Każdy ma prawo do własnej opinii, ale moim zdaniem najnowsze wagony PKP IC standardem a przynajmniej komfortem nie ustępują niemieckim ICE, przynajmniej jeśli chodzi o 2 klasę bo 1 z zasady nie jeżdżę a już nigdy w EIC.
Wg mnie te wagony http://intercity.pl/assets/components/gallery/connector.php?action=web/phpthumb&w=500&h=500&zc=0&far=&q=90&src=/assets/components/gallery/files/26/231.JPG (trochę słabo widać, jak będę miał okazję to porobię foty), chodzi mi o wyposażenie i fotele, dlatego nie podaję oznaczenia bo mogą pojawiać się w różnych to najlepsze na polskich torach wagony 2 klasy, nie wiem co można tam jeszcze poprawić.
Chyba jesteś "trochę" nastawiony negatywnie do Intercity?. Jeżeli chodzi o komfort to najnowsze wagony PKP IC ustępują ICE, TGV, Pendolino - sprawdzone osobiście. Oczywiście możesz mi nie wierzyć ale myślę, źe będziesz miał okazje za dwa lata się o tym przekonać. Chyba, ze idziesz w zaparte:podstepny:
 
#60
Nie jestem negatywnie nastawiony do Intercity bo EIC jeżdżę nie tak rzadko, ale jestem negatywnie nastawiony do wszelkich składów zespolonych (może poza EN57, jeśli można go tak określić) i tego się u mnie zmienić nie da, nie wsiądę do Pierdziolino i tyle, tak samo do TGV, na ICE może bym się dał namówić ale bez wielkiego entuzjazmu:D
 

Podobne wątki