• Podczas tworzenia nowego ogłoszenia prosimy o wybranie prefixu. Znacząco ułatwi to innym użytkownikom korzystanie z ogłoszeń w dziale Giełda.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
  • Hej Gość czy wiesz, że w dziale giełda można edytować swoje wpisy oraz usunąć cały temat kiedy ogłoszenie jest już nieaktualne?
  • Prefixy pozwalają wydzielić wyświetlanie ogłoszeń tylko konkretnego typu.

Sprzedam Parowozy, wagony i lokomotywy PKP, książki - 14.09.2024

darekgol

Aktywny użytkownik
Donator forum
Reakcje
401 4 1
#1
Moje zasady:
- masz propozycję cenową - napisz, może się dogadamy,

- preferuje wysyłkę paczkomatem (InPost, DHL),
- wysyłam nie później niż dwa dni od wpłaty (standardowo w jeden dzień),
- każde ogłoszenie w osobnym poście,
- nieaktualne ogłoszenia usuwam,
- usuwam też nieaktualne posty z ogłoszenia,
- wystawiam po to, aby sprzedać!!!!,
- rezerwacje wyłącznie w oczekiwaniu na przelew, oznaczam jako REZERWACJA,

- jeżeli jesteś zdecydowany, to proszę o jasną deklaracje, inaczej kto pierwszy ten lepszy,
- stan idealny oznacza dla mnie stan w jakim wypuścił producent,
- jestem z Poznania, możliwy odbiór osobisty.
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
darekgol

darekgol

Aktywny użytkownik
Donator forum
Reakcje
401 4 1
#2
Sprzedam parowóz PKP IVa Pt31-27 w cenie 7.500zł + KP
Przydział: DOKP Lublin Par.Lublin

Konwersję na bazie modelu Brawa 40424 wykonał Janusz Kaczorowski (Fenix) - 05'2019. Model z roku 2010, kupiony na eBay 04'2018 jako używany, stan idealny. Dokupiony dekoder dźwiękowy ESO LokSound 5, wykonane prace tokarskie, zainstalowana nowa płytka elektroniki i głośnik.

IMG_6136.jpg

IMG_6139.jpg


IMG_6138.jpg IMG_6137.jpg

IMG_6127.jpg IMG_6128.jpg IMG_6130.jpg
IMG_6132.jpg IMG_6131.jpg IMG_6133.jpg

IMG_6129.jpg IMG_6134.jpg
IMG_6126.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
darekgol

darekgol

Aktywny użytkownik
Donator forum
Reakcje
401 4 1
#3
Sprzedam parowóz PKP IVa Pm2-21 w cenie 5.750zł + KP
Przydział: DOKP Gdańsk Par.Bydgoszcz Gł

Konwersja na bazie metalowego modelu Trixa 22951 wykonał w 2016 Andrzej Kuligowski (PMK). Drewniane pudełko. Silnik umieszczony w kotle, oryginalny silnik został wymieniony na Maxon 1331 z SB-modellbau (500zł) w 05'2017.

Uwaga: nie wszystkie żarówki świeca się w oświetleniu pomostów (widoczne na zdjęciach)

Stan na rok 1976.
Numer fabryczny: 14472, rok produkcji: 1934.
Pm2 - polskie oznaczenie na PKP niemieckiego parowozu pospiesznego znormalizowanej serii 03, w układzie osi 2'C1' (2-3-1, Pacific), budowanego w latach 1930-1937. Po II wojnie światowej 34 egz. przenumerowano jako Pm2 i wpisano na stan PKP, natomiast maszyny wyposażone w aerodynamiczną otulinę zostały oznaczone jako Pm3. W trakcie eksploatacji w Polsce wymieniano pompę wodną z podgrzewaczem na drugi inżektor, pozostałe jeszcze miedziane skrzynie ogniowe zastępowano stalowymi, a niemieckie oświetlenie i armaturę kotła – typowymi urządzeniami polskimi. Ostatni Pm2 wycofano w 1978.

IMG_6112.jpg
IMG_6113.jpg

IMG_6115.jpg IMG_6116.jpg IMG_6117.jpg IMG_6118.jpg

IMG_6122.jpg IMG_6123.jpg IMG_6124.jpg

IMG_6120.jpg

IMG_6121.jpg IMG_6119.jpg

IMG_6125.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
darekgol

darekgol

Aktywny użytkownik
Donator forum
Reakcje
401 4 1
#4
Sprzedam parowóz Pt31-53 w cenie 3.900+KP
Producent: Brawa 40411
Przydział: DOKP Szczecin Par.Szczecin
Rok Produkcji: 2010
Długość: 275,49
zainstalowany oryginalny dekoder dźwiękowy ESULokSound 3.5
Napr. rew.: 31.05.54 ZNTK Bydgoszcz
Zainstalowane elementy dodatkowe. Model udoskonalony przez Janusz Kaczorowskiego (Fenix).

IMG_6297.jpg


IMG_6298.jpg

IMG_6299.jpg

Opis producenta:
Parowóz zbudowany dla PKP przez Pierwszą Fabrykę Lokomotyw w Chrzanowie, w roku 1938 (nr fabr. 722), pierwotnie oznaczony na PKP (A) jako Pt31-77. Przejęty nastepnie przez Deutsche Reichsbahn i oznaczony jako 19 148. Po II Wojnie Światowej rewindykowany do Polski z Węgier w 1953 roku i przyjęty na inwentarz PKP (B) jako Pt31-53. Przy założeniu, że w parowozie tym nie wymieniano tendra od 1938 roku, powinien on być nadal połączony z tendrem 32D29-80. Poczynając od 03.06.1954 parowóz ten należał do DOKP Szczecin, Par. Szczecin Główny (aż do 16.06.1970, kiedy nastąpiło jego przekazanie do Białogardu). Ciemnozielono- oliwkowe malowanie modelu parowozu Pt31-53 będzie odpowiadać schematowi malowania lokomotyw pospiesznych i osobowych PKP, stosowanemu przez Pierwszą Fabrykę Lokomotyw w Chrzanowie, zarówno przed, jak i w pierwszych latach po II Wojnie Światowej, i będzie różnić się od malowania fabrycznego parowozów tej serii, jedynie brakiem karminowych pasków malowanych (fabrycznie) na otulinie kotła, cylindrów, ścianach budki maszynisty oraz na bocznych ścianach skrzyni wodnej tendra. Obręcze kół parowozu oraz tendra będą białe. Oprócz tabliczek z godłem państwowym, serią i numerem lokomotywy oraz oprócz przepisowych oznaczeń na czołownicy, na modelu parowozu Pt31-53 umieszczone zostaną następujące oznaczenia: D.O.K.P. Szczecin Par. Szczecin Gł. Napr. Głów. 31.05.54 ZNTK Bydgoszcz Tender serii 32D29, oprócz oznaczeń serii i numeru parowozu umieszczonych na czołownicy, zaopatrzony zostanie w kompletne oznakowanie, typowe dla tendrów polskiej budowy przedwojennej, a więc: tabliczki z godłem państwowym, serią, numerem tendra (80) oraz pojemnością skrzyni wodnej. Dodatkowo, na skrzyni wodnej tendra umieszczone zostaną znaki ostrzegawcze "woda zatruta". Dla modelu przygotowany zostanie również komplet tabliczek fabrycznych Pierwszej Fabryki Lokomotyw w Polsce Sp. Akc., Chrzanów, umieszczonych na kołpaku kotła, bocznych otulinach cylindrów parowozu oraz na bocznych ścianach skrzyni narzędziowej tendra, a także tabliczka fabryczna kotła Polskich Zakładów Babcock- Zieleniewski, W. Fitzner, Gamper z Sosnowca, znajdująca się na drzwiach dymnicy. W modelu odwzorowane zostanie polskie wyposażenie, odpowiadające (za wyjątkiem reflektorów) stanowi pierwotnemu lokomotyw serii Pt31. Model wyposażony będzie w zderzaki trzonowe (polskiej konstrukcji przedwojennej) oraz w reflektory elektryczne polskiej konstrukcji powojennej (typ: K-30-01). Opracowanie: Tomasz Roszak, Krzysztof Koj.
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
darekgol

darekgol

Aktywny użytkownik
Donator forum
Reakcje
401 4 1
#6
Sprzedam lokomotywę SM42-678 produkcji Piko nr kat. 594460 rok produkcji 2012 w cenie 750zł + KP
CM Żurawica
Nigdy nie używana, stała w tubie TrainSafe

IMG_6969.jpg

IMG_6970.jpg
 
Ostatnio edytowane:

aXXeL33

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#7
Icek jeden z drugim (97604+605 z oświetleniem) istne cudeńka. Młody na max zadowolony. Dziękuję i serdecznie kolegę polecam
 
OP
OP
darekgol

darekgol

Aktywny użytkownik
Donator forum
Reakcje
401 4 1
#8
Sprzedam 4 wagony produkcji Robo stacja Gdynia z oświetleniem wnętrza i zainstalowanymi dekoderami do sterowania cyfrowego w cenie 1.700zł + KP (pojedynczy wagon 450zł+KP, zestaw 900zł).
Wagony praktycznie nieużywane, stały w tubie TrainSafe. Opis w tabelce


Robo IVc.jpg


IMG_7183.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
darekgol

darekgol

Aktywny użytkownik
Donator forum
Reakcje
401 4 1
#9
PKP Cargo
Epoka: VI
Typ, numer: EU45-846
Producent: Roco
Nr kat.: 71957 (wersja z dekoderem dźwiękowym)
Rok produkcji: 2022
Cena: 1300zł +KP
Lokomotywa niewiele używana

IMG_7257.jpg


IMG_7256.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
darekgol

darekgol

Aktywny użytkownik
Donator forum
Reakcje
401 4 1
#12
IMG_7302.jpg
w cenie 60zł + KP

IMG_7300.jpg
w cenie 60zł + KP



IMG_7306.jpg
w cenie 60zł + KP


IMG_7305.jpg
w cenie 60zł + KP

IMG_7312.jpg
w cenie 120zł + KP

IMG_7310.jpg
w cenie 90zł + KP
REZERWACJA


IMG_7309.jpg
w cenie 70zł + KP
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki