• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Parowozowy hyde park (tylko nasze koleje i czasy współczesne)

radek_m

Aktywny użytkownik
Reakcje
145 3 0
#3
Bieszczadzaka Kolejka Leśna A.D. 2013

kp4 przygotowany do jazdy + manewry







powrót z Balnicy do Majdanu


parowóz las - stał na bocznicy na stacji w Majdanie.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.290 459 29
#17
Z tym paskudnym tendrem... :( A kiedyś była taka ładna, na przełomie lat 1980-90. jeszcze gdy stacjonowała w Poznaniu, była uznawana za najlepiej utrzymany parowóz na PKP. W 1993 roku, już w Wolsztynie, też miała się nie najgorzej, choć już z nieprawidłowo pomalowaną na czerwono czołownicą i jakimiś ozdóbkami na ścianie budki. Dopiero potem zaczęły się eksperymenty z tendrami...

21-img357.jpg
32-img330.jpg
33-img331.jpg
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.290 459 29
#19
Ja miałem na myśli zastąpienie tendra z moich zdjęć tendrem od Ol49, żeby parowóz mieścił się na obrotnicy w Wolsztynie. Wiem, że zwyciężyły względy praktyczne, ale dla mnie Pt47 wygląda dobrze tylko ze swoim oryginalnym tendrem. Cała reszta, to prowizorka, jak choćby dołączanie do pierwszych wyprodukowanych maszyn adaptowanych tendrów pochodzenia niemieckiego (bo jeszcze nie rozpoczęto budowy tych właściwych).
 

Podobne wątki