1. Czy ktoś z was pamięta jakie parowozy obsługiwały pociągi pasażerskie z Kutna do Płocka i Brodnicy i jakie mogły mieć składy na przełomie lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych?
2. Jakie parowozy w tym samym czasie obsługiwały pociągi towarowe do Rafinerii Płockiej?
Jeżeli chodzi o przełom lat 1960/1970 to pociągi osobowe prowadziły Ok1 i Ol49 z MD Sierpc. Składy początkowo zestawiane z pruskich boczniaków, później ryflaków, w latach 80. Bipy. Trakcja parowa utrzymała się do pierwszej połowy lat 90. Później już tylko SP/SU45, sporadycznie i w sezonie letnim ST44, wszystkie z ZT Toruń i ZT Bydgoszcz (zależnie od aktualnego podporządkowania sierpeckiej lokomotywowni). Czasem SP42 + 3x Bh z MD Grudziądz.
W latach 70. istniało poranne połączenie Brodnica-Rypin-Brodnica obsługiwane pojedynczym SN61 z MD Grudziądz.
Może któryś z Kolegów dysponujących służbowymi rozkładami jazdy poda dokładniejsze informacje, ja znalazłem tylko to plus to co pamiętam z końcówki lat 90.
Jako dodatek podam jeszcze zestawienie pociągu osobowego (nr nie pomnę) relacji Brodnica-Płock z początku lat 50.:
OKl2 + Fy + Cy + Cy + By + Cy + Cy + Gmy
OKl2 z MD Sierpc, skład wagonów ze st. Brodnica.
Co do pociągów towarowych to w relacjach (bardzo skąpych i nie od pracowników kolei) nie spotkałem się z inną serią niż Ty2 z MD Sierpc. Zarówno do obsługi składów z Petrochemii, jak i do pociągów zdawczych. Później oczywiście odpowiednio ST44 (z reguły w trakcji podwójnej) i SM42. Aktualnie ruch pociągów towarowych na tej linii jest zachowany, zarówno tranzytem na północ/południe jak i zdawek do przepompowni Lotosu w Rypinie. Tabor najczęściej Lotos Kolej, kiedyś widywałem w Rypinie również lokomotywy w malowaniu Orlen Koltrans.