[DOUBLEPOST=1513501166,1513500551][/DOUBLEPOST]
niestety, takiej wiedzy nie posiadam ...
Podobnej modernizacji, m.in. przez zmianę wózków na identyczne, dokonywano z tendrami 32D29 od parowozów Pt31.
Tendry te otrzymywały nową serię 32D74.
Ale chyba najbardziej niezwykła przebudowa miała miejsce przy kilku tendrach sztywnoramowych 30D42 od parowozów Ty2, nazywanych typem Floridsdorf.
Przy nich czteroosiową ramę zastąpiono dwoma wózkami, takimi jak przy wyżej wymienionych modernizacjach.
Przy tej przebudowie, co może dziwić, serii tych tendrów nie zmieniono !
A czy masz wiedzę jak dużo takich tendrów zostało przebudowanych?
Podobnej modernizacji, m.in. przez zmianę wózków na identyczne, dokonywano z tendrami 32D29 od parowozów Pt31.
Tendry te otrzymywały nową serię 32D74.
Ale chyba najbardziej niezwykła przebudowa miała miejsce przy kilku tendrach sztywnoramowych 30D42 od parowozów Ty2, nazywanych typem Floridsdorf.
Przy nich czteroosiową ramę zastąpiono dwoma wózkami, takimi jak przy wyżej wymienionych modernizacjach.
Przy tej przebudowie, co może dziwić, serii tych tendrów nie zmieniono !