Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
-elektryfikacja magistrali weglowej trumany w trakcji podwojnej na torze nieparzystym ,ktory na ten czas przejal role toru parzystego z bruttem niewykluczone ze podwojnym czyli lekko by liczac 5000 ton na haku ma ten drugi -uchh...
http://lokomotywownia-jeleniagora.jimdo.com/galeria/
i w galerii zdjęć z parowozami jedno wydało mi się szczególnie interesujące , jest na nim fragment tendra podczas wodowania parowozu Tr6-5 ale za tendrem z drugiej strony również prawdziwy unikat - wagon obsługi pociągu (cabosse) ex USATC na PKP!
- kiedyś ktoś pytał o to czy jest jakas wiedza / ikonografia na ten temat i okazuje się ,ze taki rarytas jest na zdjęciu !!- a więc taki sprzęt był po wojnie na naszych kolejach - może ktoś wie ile dokładnie tych wagonów było na PKP ?
z dawno zakonczonej aukcji
trzy grzejki Ty5 w pieknej kotlowni ( niestety nie wiem gdzie to bylo - w aukcji nie bylo opisu miejsca) czas to 1979 - moze ktos wie gdzie byla taka sliczna czysciutka kotlownia z parowozami Ty5 ?
Takie dwa zdjęcia znalazłem.
Po lewej parowóz 3859, zdjęcie wykonane w 1924 r.
Po prawej parowóz 4403, zdjęcie wykonane w 1926 r.
Taborowcem nie jestem to się nie wypowiadam co to za maszyny.
Zobacz załącznik 258603Zobacz załącznik 258604
Takie dwa zdjęcia znalazłem.
Po lewej parowóz 3859, zdjęcie wykonane w 1924 r.
Po prawej parowóz 4403, zdjęcie wykonane w 1926 r.
Taborowcem nie jestem to się nie wypowiadam co to za maszyny.
A co? po wojnie orzełków nie było? Przed wojną i w czasie wojny to był teren niemiec.To zdjęcie wykonano gdzieś na przełomie 50-60lat i przedstawia pociąg,który przyjechał z Choczewa albo z Łeby.