Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
bo buda to żywica vel JanKol a tam nie wszystko sie da spasować jak by się chciało ... kompromis między budą dzieloną notabene plastyk wieczny a żywicą ....
Cieszę się że podobają się nasze modele najbardziej jesteśmy dumni z SP45-009 ponieważ był tylko jeden taki fiat który miał dodatkową kratkę na ciemno zielonym pasie
zieleni pod górnym wlotem powietrza do chłodnic od strony kabiny oraz wyróżnia 009 też to że nie miała górnej rynienki wzdłuż pudła a najważniejsze jest to że 009 jeździła w Kłodzku . Jeśli chodzi o ST43 i odstęp sprężyn belki bujakowej a pudłem to uważam że jest to błąd konstrukcyjny modelu ponieważ nawet jakbym obniżył pudło względem wózków to będą za nisko zderzaki.
Wg. mnie buda siedzi ale pozycjonowanie sprezyn jest bledne. Sam zespol pior w obudowie siedzi na belkach w ksztalcie widelek. Sa one umieszczone w zlym miejscu, za nisko a widelki maja za krotkie "wasy". Mialem dostep do planow i w TT sie udalo
Nowy nabytek w kolekcji - Lokomotywa SU46-054 lok.Nysa produkcji kol. Waldemara ze Szczecina "Wawric" .
Pomiędzy oknami z przodu będą zamocowane orzełki parowozowe
Kłodzki Rumun 194 od JanKola niedługo wyruszy na szlak.... Czeka go jeszcze ucyfrowienie i montaż ramek na reflektorach. Sprzęg i zderzaki od Weinerta.
Panowie po oglądnięciu Waszej "niewielkiej" kolekcji należy zażyć relanium i środki trzeźwiąco- nasercowe! Wspaniała kolekcja ! Życzę Wam by kiedyś, w całości, znalazła się na torach w okolicy MD Kłodzko