• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Parada Parowozów - Wolsztyn 2009

mk1756

Użytkownik
H0e
Reakcje
0 0 0
#43
Jakby porównać stan niemieckich popielników i urządzeń odiskiernych z polskimi to można by rozmawiać o zagrożeniu pożarowym, ale w tym przypadku to taka smutna ironia...
 
D

Dariusz

Gość
#44
jedrzej napisał(a):
Nie dostali zgody na przejazd . Swoja droga ciekawe jak bylo dawniej , jak byla tylko trakcja parowa, tez parowozy staly w szopie
Dawniej w Europie byl zdrowy rozsadek dzis jest Unia z milionami durnych zakazow i nakazow. A moze impreza w Wolsztynie jest malo poprawna politycznie i nie zgodna z przepisami unijnymi dot. ekologii?
Parowozy wydzialeja duzo dymu a to szkodzic moze ptaszkom...
 
Reakcje
10 0 0
#46
Wydaje mi sie , że są jakieś inne powody. Ale pomysł z podwójną trakcja jest dobry , ale jeszcze ktoś musi o tym zadecydowac , a w dobie kryzysu to nie wydaje mi się by było to mozliwe

Jedrzej (Marklin)
 
Reakcje
8 0 0
#47
Około godziny 16:55 do Krakowa Płaszowa dojechały parowozy ( Ty2-953 , Ol12-7 oraz TKt48-191 ) i wagony z Chabówki prowadzone przez ET21-261 (jeśli dobrze pamiętam numer). Parowozy są już rozpalone i jadą na gorąco.
Około 17:35 skład odjechał z Płaszowa prowadzony przez jakiegoś Byka w Kierunku Krakowa Głównego.
Skład był też widziany około 19:15 w Trzebini.

Tak - na paradzie zobaczymy Ty2-953 (wiem co widziałem)

Dowiedziałem się, że skład będzie dzielony po drodze (prawdopodobnie w Lesznie, ale nie wiem czy na pewno) - podobno parowozy jadą od razu
do Wolsztyna, a wagony do Poznania.
 
A

Anonymous

Gość
#48
jedrzej napisał(a):
Nie dostali zgody na przejazd . Swoja droga ciekawe jak bylo dawniej , jak byla tylko trakcja parowa, tez parowozy staly w szopie
Mysle ze nie ma to nic wspólnego z p-poż, u nich tory sa czyste, chodzi o cene za przejazd po torach PLK, rąbneli zaporówke (a co tam niech niemce płacą)a niemce sie wypieli.
ps. zielony mazucik w zeszłym roku nie miał awarii tylko mazut(czytaj -ropa) drogi jest, dlatego raz tylko sie przejechał.
 
Reakcje
0 0 0
#52
.

Witam:
Jeżeli mogę to zapytam: o której ten skład z Chabówki będzie jechał przez Opole? Czy może już przejechał? Może by mi się udało jakąś fotkę zrobić ;)
Pozdrawiam: Karol
 
Reakcje
8 0 0
#53
Re: .

TKi3-120 napisał(a):
Witam:
Jeżeli mogę to zapytam: o której ten skład z Chabówki będzie jechał przez Opole? Czy może już przejechał? Może by mi się udało jakąś fotkę zrobić ;)
Pozdrawiam: Karol
Ja znalazłem w necie taki oto rozkład:
http://www.iwan.eu07.pl/twb/374460_1.html
Źródło:
http://rail.phototrans.eu/

Wg tego rozkładu Opole Główne ST o godz. 23:57,0
15,0 minut na postój techniczny
odjazd 00:12,0

Ktoś z obsługi tego pociągu wspominał, że od Leszcze do Poznania podobno jadą same wagony. Parowozy podobno mają jechać od razu z Leszna do Wolsztyna, a jak będzie naprawdę to nie wiem.
 

qwertas

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.352 37 2
#55
Darek W napisał(a):
krzychu12231 napisał(a):
WM-MODEL napisał(a):
Masz szansę złapać pociąg 77503 (Pt47+9w.) odjeżdżający do Wolsztyna o 9:50, przyjazd 12:18.
Z ciekawości poświęciłem 10 minut na poszukanie połączeń
Tylko czy miejsca jeszcze będą. Też chcę jechać tym pociągiem, ale w Poznaniu będę przed 8.30.
Właśnie, a jak sie nie załapie bo pospiech z gdyni sie spóżni???????co jest normą na pkp!!
albo miejsc nie będzie , nie ,nie taka opcja odpada jak by nie patrzeć za póżno , miałem zamiar byc na rano ale sie nie da więc odpuszczam, i wiele osób se odpuści właśnie z powodu niemożności (raczej niepewności) dojazdu.
ps. o powrocie nie wspomne.
Polityka odstraszania klientów pkp wciąż działa.
z poznania o 10:30 jest autobus PKS, o 11:00 nastepny, wiec troche odwagi, chyba ze to lenistwo :D
dworzec pks w poznaniu jest 10 minut pieszo od dworca kolejowego
a do wolsztyna na rano to sie nigdy nie dalo dojechac...
za komuny nie bylo praktycznie dziennych polaczen dalekobieznych, a nawet jak byly i jakims cudem czlowiek sie do tego poznania dostal to trzeba bylo gnic tam pol dnia czekajac na polaczenie...
a w normalniejszych czasach, jak juz okolo 9 pociag z poznania do wolsztyna byl, to nigdy nie byl skomunikowany z pierwszymi dalekobieznymi pociagami dziennymi przyjezdzajacymi do poznania...
 

Tp4

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#56
Widzieliście co zrobili z Pt47-65? jestem ciekaw co za IDIOTA kazała na drzwiczkach dymnicy dać to durne cargowskie logo... Mogli odrazu ją zrobić całą niebiesko-zieloną.
 

krzychu12231

Znany użytkownik
Reakcje
48 0 0
#60
A ja czekam co będzie z Pt47-112. Jak dla mnie to maszyna nie do pobicia. I z tym tendrem 27D48 to już poezja :razz:
 

Podobne wątki