Poddałem się. Wjazd na bocznicę z lewej nie daje możliwości zmontowanie długiej bocznicy - ułożenie torów jest takie a nie inne
Wykorzystując to co mam i dokładając tylko po jednej BWL/BWR (lewa głowica stacji) oraz wciąż powtarzając, że
mniej znaczy więcej, postanowiłem "stację techniczną" wywalić na to kółko po lewej (rozjazdy już mam). Tam może być ciasno, tam może być nawet pustynia torowa...
Koło stacji będzie tylko lokomotywownia i miejsce do odstawiania kilku wagonów. Tor wyciągowy sam w sobie jest teraz dość długi. Jest porządne miejsce na stację, można spokojnie zrobić jakieś drogi.
Popatrzyłem na makietę i można spokojnie skrócić tunel aż do końca rozjazdu. Ba, przy odrobinie gimnastyki można tam dać mur oporowy (na rysunku się nie zmieści, ale to trzeba przymierzyć na stole) zamiast tunelu.
Jest możliwość zjazdu z każdego toru na każdy peron, z pętli nr 3 również można wjechać na każdy tor (również zgodnie z ruchem na szlaku dwutorowym). Jest możliwość zrobienia jednej długiej pętli. Jest możliwość zamknięcia trzeciej pętli.
Tory przy peronach są rozsądne (2 Bohuny i SM45 - ulubiony zestaw siostrzeńca - zmieści się nawet przy najkrótszym peronie).
Wydaje mi się, że prawie wszystkie Wasze pomysły są uwzględnione a mnie się całość niezmiennie podoba
Czy ktoś ma jeszcze jakieś uwagi (jak widzicie czytam w miarę uważnie
)...