Witajcie,
W głowie urodził się plan pętli technicznej. Taka nietypowa stacja techniczna miałaby mieć 3 tory. Poniżej schemat poglądowy. Moje pytanie dotyczy instalacji modułu pętli zwrotnej.
1.Czy moduł muszę mieć jeden i podłączone do niego wszystkie 3 tory?
2. Czy każdy z torów z osobna muszę mieć podłączony pod moduł pętli zwrotnej??
3. Co stanie się gdy będzie taka sytuacja gdzie 3 tory odstawcze, będą podłączone do modułu pętli zwrotnej. Na jeden z torów wjeżdża skład, a na dwóch stoją już odstawione uruchomione składy. Co się stanie w momencie zmiany polaryzacji gdy jeden ze składów opuści odcinek izolowany skladający się z 3 torów a dwa składy będą tam dalej stały.
W głowie urodził się plan pętli technicznej. Taka nietypowa stacja techniczna miałaby mieć 3 tory. Poniżej schemat poglądowy. Moje pytanie dotyczy instalacji modułu pętli zwrotnej.
1.Czy moduł muszę mieć jeden i podłączone do niego wszystkie 3 tory?
2. Czy każdy z torów z osobna muszę mieć podłączony pod moduł pętli zwrotnej??
3. Co stanie się gdy będzie taka sytuacja gdzie 3 tory odstawcze, będą podłączone do modułu pętli zwrotnej. Na jeden z torów wjeżdża skład, a na dwóch stoją już odstawione uruchomione składy. Co się stanie w momencie zmiany polaryzacji gdy jeden ze składów opuści odcinek izolowany skladający się z 3 torów a dwa składy będą tam dalej stały.
Załączniki
-
349,5 KB Wyświetleń: 80