U TTtkowiczów "od Bartowego" widziałam ciekawe moduły do zawracania na linie dwutorową i powaznie zastanawiam sie nad zrobieniem podobnego dla siebie ale w H0, i przystosowanego do zawracania na lini 1 lub 2-torowej.
Mój moduł by miał przede wszystkim być zakończeniem szlaku 1 torowego podłogowego u mnie, ale być zrobiony na tyle zgodnie z normami żeby można było go wziaść na imprezy i podłączyć się z kolegami.
Szkic koncepcji:
Musze sobie jeszcze przeliczyć wymiary, tj rozłożyć tory na podłodze i sprawdzić co dokładnie tam wlezie ale nie spodziewam się żeby dało się wcisnąć w ten przedpokój więcej jak 1m na podjazd z poziomu podłogi do poziomu modułu leżącego na podłodze i łuki na pętli o większej średnicy niż PIKO R2.
Czy ma to sens budować jako makietę modułowa? Gostki z TT maja swoje moduły pętlowe o podobnych parametrach i też na "tramwajowych" łukach i im to ładnie działa.
I zależało by mi na tym żeby ten projekt był osobny od "Wiedzmiego Dłubania"
Mój moduł by miał przede wszystkim być zakończeniem szlaku 1 torowego podłogowego u mnie, ale być zrobiony na tyle zgodnie z normami żeby można było go wziaść na imprezy i podłączyć się z kolegami.
Szkic koncepcji:
Musze sobie jeszcze przeliczyć wymiary, tj rozłożyć tory na podłodze i sprawdzić co dokładnie tam wlezie ale nie spodziewam się żeby dało się wcisnąć w ten przedpokój więcej jak 1m na podjazd z poziomu podłogi do poziomu modułu leżącego na podłodze i łuki na pętli o większej średnicy niż PIKO R2.
Czy ma to sens budować jako makietę modułowa? Gostki z TT maja swoje moduły pętlowe o podobnych parametrach i też na "tramwajowych" łukach i im to ładnie działa.
I zależało by mi na tym żeby ten projekt był osobny od "Wiedzmiego Dłubania"