Witam chcę szlak dwutorowy zakończyć pętlą.
Porcja pytań :
1. Pętla jednotorowa czy wielotorowa ?
2. Promień , chcę operować w okolicach R=1000mm, czy większy?
3. Czy wstawiać odcinki proste w pętli celem niwelowania naprężeń? /na małej pętli przy jeździe wstecz wagony wypadały/.
4. Skrzynki modułowe mierząc po zewnętrznej wychodzą mi ok 900mm i kącie 45 stopni na skrzynkę czy to nie za ostry skręt?
5. Teraz coś na podobieństwo parkingu dla składów, czy się w to bawić ?
Czy ma to racje bytu , długość ok 2000mm ,czyli po zrobieniu pętli na wstecznym można zaparkować.
Ponieważ buduję moduły z PIKO G940 chcę przy tym torowisku pozostać.
Dziękuję za rady .
Wiem, że na początku seria błędów i pomyłem musi się przyplątać .
Pozdrawiam Piotr
P.S. Nie wiem czy dobrze owy wątek zaczepiłem, jak źle proszę o poprawę, jeszcze nie mam doświadczenia co i gdzie należy .
Porcja pytań :
1. Pętla jednotorowa czy wielotorowa ?
2. Promień , chcę operować w okolicach R=1000mm, czy większy?
3. Czy wstawiać odcinki proste w pętli celem niwelowania naprężeń? /na małej pętli przy jeździe wstecz wagony wypadały/.
4. Skrzynki modułowe mierząc po zewnętrznej wychodzą mi ok 900mm i kącie 45 stopni na skrzynkę czy to nie za ostry skręt?
5. Teraz coś na podobieństwo parkingu dla składów, czy się w to bawić ?
Czy ma to racje bytu , długość ok 2000mm ,czyli po zrobieniu pętli na wstecznym można zaparkować.
Ponieważ buduję moduły z PIKO G940 chcę przy tym torowisku pozostać.
Dziękuję za rady .
Wiem, że na początku seria błędów i pomyłem musi się przyplątać .
Pozdrawiam Piotr
P.S. Nie wiem czy dobrze owy wątek zaczepiłem, jak źle proszę o poprawę, jeszcze nie mam doświadczenia co i gdzie należy .
Załączniki
-
38,5 KB Wyświetleń: 159