• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Otworzyła się klapa od zsypu z...

Remaj12

Znany użytkownik
T M M
Reakcje
4.629 71 19
A to nie jest tak, że stan powyżej 5 sztuk jest prezentowany jako 5?
Tak właśnie jest. Już od dłuższego czasu modelmania zmieniła taktykę, jeśli chodzi o podawanie informacji o stanie magazynowym - dla modeli, których jest więcej niż 5 sztuk w magazynie, na stronie sklepu wyświetla się 5. Braki, które widział Pan @Andrzej Harassek, wynikały zapewne z tego, że kilka osób kupiło łącznie po 5 sztuk każdego modelu, a ponieważ stan magazynowy na stronie internetowej sam się nie aktualizuje, nagle okazało się, że modele są niedostępne. Zarówno wczoraj jak i dzisiaj stan ponownie wskazuje nie mniej niż 5 sztuk danego modelu:

promocja_modelmania_2017.10.jpg
Nie jest. Musiało im się coś skrzaczyć najzwyczajniej.
Nie - dla znacznej części produktów stosowana jest zasada, że powyżej 5 sztuk, tylko 5 sztuk jest podane na stronie. Są oczywiście wyjątki, jak chociażby podane węglarki (których było dobrze ponad 50), czy np. dekodery LENZ Standard+, ale już inne dekodery mają "5".
 

JRobert

Aktywny użytkownik
Reakcje
83 1 0
Tylko szkoda, że tak na szybko nie wiadomo co to jest...

Co do ModelManii jeszcze - wyświetlanie stanu 5 sztuk jest zdaje się dla pozycji, których wartość przekracza 100 złotych. Dlatego dla jednych towarów widać stany rzeczywiste magazynu. Dodatkowo jak już mamy zamówioną jakąś pozycję, to wtedy jak przyjdzie dostawa, to przy niej też widać rzeczywisty stan. To oczywiście z punktu widzenia własnego podglądu konta klienta. I tak przy jednym ostatnim wagonie Roco przekonałem się, że wagonów jest nie 5, a akurat 158 w danym momencie...

Cała sytuacja to tylko i wyłącznie sprawa ModelManii - wcale takie stany nie muszą być prezentowane, może być zielona ikonka "jest" oraz czerwona "nie ma" i też będzie dobrze.

I jeszcze jedna uwaga, ona dotyczy w zasadzie większości sklepów internetowych: jak bardzo nam zależy na poznaniu rzeczywistego stanu magazynowego, to w koszyku czy przy zamówieniu spróbujmy zwiększyść ilość zamawianego towaru. Tym sposobem łatwo odkryjemy ile sklep teraz ma towaru na stanie. Czasami to robię, jak za bardzo nie mam środków na jakieś zakupy, a obawiam się, że nie starczy dla mnie, jak się opóźnię...
 
OP
OP
DRACULA

DRACULA

Znany użytkownik
Reakcje
2.801 266 41
Ten temat ma na celu informowanie obniżkach i promocjach. Ja tak to odbieram
Ten temat ja założyłem i ma on na celu informowanie obniżkach i promocjach + ewentualnie ostrzeżenia o usterkach .
Użyte słowa "klapa od zsypu" ma obrazować awaryjny zsyp jaki ma każdy producent/sprzedawca w postaci obniżki cenowej w celu szybszego pozbycia się zalegających ilości.
 

jack_flash

Aktywny użytkownik
Reakcje
664 64 8
Przy okazji, czy ktoś wie co się dzieje z Ostbahn? W maju zamówiłem trochę "żelastwa", ale on skolei czekał na elementy od Kluby. Sprawa się przeciagnęła. Z tym, że wysłałem mu pocztę parę tygodni temu, bez odzewu, choć odpowiadał dość szybko. Oczywiście zapłaciłem z góry.
 

jack_flash

Aktywny użytkownik
Reakcje
664 64 8
jack_flash, musisz wykazać się odrobiną cierpliwości jak to w modelarstwie, cierpliwość to podstawa ;)
Nie raz biorę coś od Grzesia i też zawsze czekam, więc bądź spokojny.
Cierpliwości jest napewno zaleta, z tym, ze jak kazdy towar deficytowy, nalezy ja cenic. Chodzilo mi bardziej o jakies problemy zwiazane z nieosiagalnoscia spowodowana problemami technicznymi lub nie daj Bog osobistymi. Jesli tak nie jest, to w przypadku takich firm jak Ostbahn wypadaloby podtrzymywac swa dobra reputacje.
W wiekszosci, nikt nie kiwnie nawet palcem, zanim nie otrzyma kasy. Skoro zaplacilem z gory za towar lub usluge, ale sa powody opoznien, to nalezy o tym otwarcie powiedziec. Milczenie lub co gorsza indyferentyzm niczemu dobremu nie sluzy. Oczywiscie pomijajac problemy natury technicznej albo osobistej.

Jak do tej pory firmy jak MitrixSoft, KG, ZNTK-Rybnik to wzor do nasladowania. Szybkie, wyczerpujace odpowiedzi, dodatkowe informacje, wszelka pomoc to standard.
 

zdeniu

Znany użytkownik
Reakcje
430 13 17
jack_flash, cóż mogę powiedzieć, pisz aż do skutku, również nie raz czekałem na coś długo czy nawet bardzo długo ale zawsze się doczekałem.
Oczywiście mnie również wkurza brak kontaktu (co w dobie wszechobecnego dostępu do telefonów, komunikatorów i innych jest nie zrozumiałe) czy też konkretnej i pewnej informacji ale cóż zrobić.
Ja czekam cierpliwie a przynajmniej tak sobie wmawiam bo nie raz para ze mnie też idzie ;)
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 19
Tabor 4
Tabor 2
Tabor 14
Tabor 18

Podobne wątki