Witam serdecznie,
od jakiegoś czasu próbuję zrealizować projekt konwersji FLM BR41 na polski parowóz Ot1-17 z okresu przełomu lat 60/70 tych. Ponieważ dokumentacja fotograficzna jest zdecydowanie dosyć uboga ustaliłem, że po prawej stronie stojaka kotła, przed budką maszynisty widać zawór inżektora Nathana (sam inżektor znajduje się poniżej budki maszynisty), brakuje charakterystycznego podgrzewacza wody zasilającej Knorra na dymnicy, co sugeruje, że po przeciwnej stronie parowóz posiada inżektor na parę odlotową systemu Metcalfa-Friedmanna. Czy Ktoś posiada czytelne zdjęcie lewej strony budki maszynisty gdzie byłoby widać na Ot1 jak wygląda ten element i jak to zostało/mogło zostać zabudowane :?:
fot. poniżej ze strony: http://www.kolej.one.pl/_fervojoj/BIBLI ... /OT1_1.HTM
od jakiegoś czasu próbuję zrealizować projekt konwersji FLM BR41 na polski parowóz Ot1-17 z okresu przełomu lat 60/70 tych. Ponieważ dokumentacja fotograficzna jest zdecydowanie dosyć uboga ustaliłem, że po prawej stronie stojaka kotła, przed budką maszynisty widać zawór inżektora Nathana (sam inżektor znajduje się poniżej budki maszynisty), brakuje charakterystycznego podgrzewacza wody zasilającej Knorra na dymnicy, co sugeruje, że po przeciwnej stronie parowóz posiada inżektor na parę odlotową systemu Metcalfa-Friedmanna. Czy Ktoś posiada czytelne zdjęcie lewej strony budki maszynisty gdzie byłoby widać na Ot1 jak wygląda ten element i jak to zostało/mogło zostać zabudowane :?:
fot. poniżej ze strony: http://www.kolej.one.pl/_fervojoj/BIBLI ... /OT1_1.HTM
Załączniki
-
36,1 KB Wyświetleń: 1.268