• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolekcja Osobowe- irokez46

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
23.549 386 20
#2
Piękne te Twoje oldtimery. Dużo szczegółów i dobre wykonanie.
Zwaloryzowane PRL-owce z DDR-u też fajne. Jak dla mnie to tylko zbyt wyraźne uszczelki w białym Wartburgu i Trabancie. Poza tym najfajniej wygląda Trabant po remoncie błotnika. :)
O Alpinie nie wspomnę, bo to przecież moja ulubiona marka osobówek.
 

Brodagaz

Znany użytkownik
Reakcje
26.026 108 2
#6
Jak zwykle modele na wysokim modelarskim poziomie.:)
Przy okazji małe pytanko. Cienki to kit?? I jeśli był kitem to czy nie miałeś problemu z tylną częścią nadwozia.
Osobiście składałem dwa kity Cienkiego i w obu mimo moich kombinacji odstają im tylne zderzaki, nie zaskakują tak jak powinny, a nie chciałem ich klejić.(n)
 

Brodagaz

Znany użytkownik
Reakcje
26.026 108 2
#8
Dzięki Irokez może miałem tak zwany niefart, bo naprzykład w Vectrze brakowało atrapy, a cieniasy się nie chciały poskładać, mniejsza z tym.
 
M

Maverick

Gość
#9


Te trabanty to po prostu coś fantastycznego(y) CUDA!!!!
Waloryzacja mistrzostwo świata i w ogóle brak mi słów aby wyrazić swój zachwyt nimi.
BRAVO Irokez!!!


A co do ostatniej prezentacji to muszę powiedzieć, że "cienias" wcale mi się nie podoba po tej waloryzacji i to jest jedyny model spod Twojej ręki, który mi się nie podoba bo wygląda jakoś tak kompletnie nie realistycznie ale reszta modeli świetna.
 

wojbra1

Aktywny użytkownik
Reakcje
5 0 0
#11
No i wreszcie widzę te modele które najbardziej przypominały takie normalne. Jak zwykle świetny model poprawiony do granic możliwości. Pokażesz resztę modeli?
 

Maxeus

Znany użytkownik
Reakcje
249 4 0
#12
Irokez, nie powiem, robisz niezłe zamieszanie swoimi modelami w szeregach wroga :)
Gratuluję wyczucia, warsztatu, świetnych pomysłów i wspaniałych modeli (y)
 

Bert

Aktywny użytkownik
Reakcje
2 0 0
#13
Przepiękna robota! Cienias Herpy troszkę niezgodny z rzeczywistością. Po pierwsze nie miały nigdy korka wlewu paliwa na wierzchu, zawsze był pod klapką. Po drugie żółte cieniaski to były "Sportingi" i nie występowały z czarnymi zderzakami. Zawsze miały zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia. Ale wygląda super! Też mam taki modelik.
 

Brodagaz

Znany użytkownik
Reakcje
26.026 108 2
#14
Po pierwsze nie miały nigdy korka wlewu paliwa na wierzchu, zawsze był pod klapką. Po drugie żółte cieniaski to były "Sportingi" i nie występowały z czarnymi zderzakami. Zawsze miały zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia. Ale wygląda super! Też mam taki modelik.[/quote]

Jeśli chodzi o korki paliwa to nie pisałbym na twoim miejscu że zawsze były pod klapką gdyż są zdjęcia cieniasów z rynku włoskiego i niemieckiego z korkami na wierzchu.
Także w fazie prototypu i serii przedprodukcyjnej w Polsce też były auta z korkami bez klapki.

http://polska_motoryzacja.republika.pl/fsm.htm

http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,47...elowniku_zlodzieja__Zabraklo_mu_energii_.html

http://tablica.pl/oferta/fiat-cinquecento-900-zadbany-1599-zl-IDJgWL.html
 

Bert

Aktywny użytkownik
Reakcje
2 0 0
#15
Jeśli chodzi o korki paliwa to nie pisałbym na twoim miejscu że zawsze były pod klapką gdyż są zdjęcia cieniasów z rynku włoskiego i niemieckiego z korkami na wierzchu.
Także w fazie prototypu i serii przedprodukcyjnej w Polsce też były auta z korkami bez klapki.
Oczywiście, że zawsze są wyjątki typu właśnie prototyp, czy seria przedprodukcyjna. No i każdy może sprowadzić sobie auto z zagranicy, niemniej są to przypadki na polskich drogach marginalne.
 

Brodagaz

Znany użytkownik
Reakcje
26.026 108 2
#16
Oczywiście, że zawsze są wyjątki typu właśnie prototyp, czy seria przedprodukcyjna. No i każdy może sprowadzić sobie auto z zagranicy, niemniej są to przypadki na polskich drogach marginalne.
Jak nawet na tablicy jest ogłoszenie to nie znowu takie marginalne, powiem więcej rynek sprzedaży Fiata w latach 90-tych w Polsce też można nazwać marginalny.;)
Nie w tym rzecz jest takie stare porzekadło "Nigdy nie mów Nigdy" W takim wypadku wystarczy sprawdzić zanim się chce błysnąć.:)
Nie doczytałeś postu do końca i nie popatrzyłeś na linki, auta bez klapki na korek występują, się okazuję:)
 
OP
OP
Irokez46

Irokez46

Znany użytkownik
Reakcje
10.344 47 0
#17
Doskonale pamiętam Cieniasy z takim właśnie korkiem.Co do koloru zaś to wszelkie dyskusje na jego temat przy współczesnych pojazdach są niepotrzebne.Każdy w dzisiejszych czasach może pomalować wóz jak mu się tylko podoba.Najlepszym przykładem jest Mercedes mojego kolegi w pomarańczowym metaliku.;)Tak chciał mieć pomalowany i tak miał.
 

Bert

Aktywny użytkownik
Reakcje
2 0 0
#18
Jak nawet na tablicy jest ogłoszenie to nie znowu takie marginalne, powiem więcej rynek sprzedaży Fiata w latach 90-tych w Polsce też można nazwać marginalny.;)
Nie w tym rzecz jest takie stare porzekadło "Nigdy nie mów Nigdy" W takim wypadku wystarczy sprawdzić zanim się chce błysnąć.:)
Nie doczytałeś postu do końca i nie popatrzyłeś na linki, auta bez klapki na korek występują, się okazuję:)
Po pierwsze kogutem nie jestem, błyskać nie muszę;) Po drugie doczytałem i widziałem zdjęcia. Przyznaję się do błędu - wczesne wypusty (1991-1992) były z korkami. Potem już z klapką.
 

Bert

Aktywny użytkownik
Reakcje
2 0 0
#19
Irokez, a możesz zdradzić technikę malowania szczelin na modelu? Strasznie już mojego Cieniaska zasmarowałem a efekt - tragiczny. Mam do tego autka sentyment - pierwszy samochód, kupiony w 1997. Co to był za wóz;) Musi trafić na makietę:)
 
OP
OP
Irokez46

Irokez46

Znany użytkownik
Reakcje
10.344 47 0
#20
Wash z Miga.Wlewasz cienkim pedzelkiem i czekasz chwile aż podeschnie.Potem ewentualny nadmiar ścierasz z karoserii tak aby został w szczelinach.
 

Podobne wątki