• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Opuszczona stacja Parciaki

OP
OP
przemek77

przemek77

Znany użytkownik
Reakcje
1.117 7 0
#22
W Chorzelach podobno rozebrano dworzec. Ten w Parciakach się ostał bo został wpisany na listę zabytków. Nie mniej jednak:
V0043175.JPG
V0043176.JPG
V0043177.JPG

tak wygląda w środku
 

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.305 58 3
#23
I co to da jak taki ***** powiatowy czy wojewódzki konserwator zabytków ma to wszystko w dupie i nie martwi go los budyniów które (powinny się znaleźć zw rejestrze zabytków ) i nie podejmuje jakichkolwiek decyzji aby zapobiec dewastacji zabytków budynków które muszą -się znaleźć pod opieką konserwatorską.
To jest jawne zniszczenie mienia państwowego i konserwator zabytków (jakikolwiek) powinien za to odpowiedzieć materialnie.
 
Ostatnio edytowane:

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.305 58 3
#25
Może ktoś przeprosił ale moi - nasi dziadkowie i pradziadkowie (moi i nie tylko) zapierdzielali aby odbudować naszą ojczyznę . A w chwili obecnej niszczy się państwowe mienie na które zapierdalali nasi dziadkowie i ojcowie i jak dla mnie jest to jawne niszczenie mienia państwowego za które ktoś powinien być rozstrzeliwany.
P.S Może przeklinam i to nie ale nie da się inaczej.
 

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.305 58 3
#27
I te Twoje wyskakiwanie z portek ..... też nic nie da. ;) Wyluzuj.... podobno stres negatywnie działa na sen....;)[/
W sumie kolega Jarząbek ma racje ale szlag mnie trafia jak słyszy się twierdzenia ludzi z PKP PLK dotyczące zamykanych linii kolejowych gdzie kolejarze uważają ze utrzymywanie konkretnej linii kolejowej nie opłaca się. (Na jakie podstawie tak twierdzą). To mnie zasatanwia.
 
Ostatnio edytowane:

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.582 73 0
#28
Mnie też trafia szlag gdy widzę coś takiego, trafia mnie szlag gdy widzę zdewastowane wiaty przystankowe, klatki schodowe. Trafia mnie szlag jak widzę w jaki sposób są traktowane przez rozmaite jednostki muzealne unikalne pojazdy trakcyjne. Nawet na naszym Forum nie tak dawno oburzaliśmy się gdy w bardzo dziwnych okolicznościach szlag trafił jeden z parowozów. Trafia mnie szlag gdy czytam o tym jak potraktowano własność prywatną po II wojnie, itp, itd..... Teoretycznie po codziennym, kilkakrotnym trafieniu dawno powinienem podziękować temu ziemskiemu padołowi. Czy to by coś zmieniło - nie!
Myślisz, że ja nie potrafię kląć - zapewniam Cię, że potrafię. I to nie tylko pojedynczymi słówkami ale całymi "strofami". Ileś tam lat pracy zawodowej tego mnie nauczyło ..... a i "profesorów" ;)miałem nielichych. Ale zachowujmy się tu kulturalnie. :) I to by było na tyle ......
 

JacekGG

Aktywny użytkownik
Reakcje
36 0 0
#29
W sumie kolega Jarząbek ma racje ale szlag mnie trafia jak słyszy się twierdzenia ludzi z PKP PLK dotyczące zamykanych linii kolejowych gdzie kolejarze uważają ze utrzymywanie konkretnej linii kolejowej nie opłaca się. (Na jakie podstawie tak twierdzą). To mnie zasatanwia.
Wpisuje się to pięknie w kontekst zdania zamieszczonego w tym wątku że rozkład jady był niedostosowany do potrzeb mieszkańców.
Aż dziw bierze jak się o tym pomyśli.
Infrastrukturę transportową powinno się rozwijać a nie unicestwiać.
A ta linia powinna mieć potencjał.
 

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.582 73 0
#30
Ta linia jest w dobrym stanie, co roku podczas grzybobrania zostawiam samochód na parkingu położonym w bezpośrednim sąsiedztwie toru. Zawsze rzucę okiem na stan torowiska. Betonowe podkłady, szyny S49. Tylko sosnowe samosiejki z roku na rok coraz większe. Tą linią jechałem kiedyś na poligon, tą linią "śmigał" słynny Włóczęga Północy, tą linią jeździł sezonowy, bodajże weekendowy pasażerski z Warszawy do Mikołajek prowadzony dwiema odolańskimi SM42, wreszcie tą linią wożono rozmaite ładunki specjalne ..... dziś na niej rosną sosny.
 

Railways

Znany użytkownik
Reakcje
957 15 0
#31
I te Twoje wyskakiwanie z portek ..... też nic nie da. ;) Wyluzuj.... podobno stres negatywnie działa na sen....;)
Bardziej na zawał serca:niepewny:. Do póki jest taka polityka jaka jest w kraju to nie bardzo bym liczył na jakiekolwiek zmiany. Podobnie inne linie, któr nie istnieją lub są reaktywowane na czas wakacji czy innych uroczystości. To wszystko będzie niszczeć i nic z tym nie zrobicie do póki "zera" będą zasiadać za biurkiem i planować bzdurne iwestycje.
[DOUBLEPOST=1428352056,1428351434][/DOUBLEPOST]Na listę zabydków? To chyba jakiś żarto_O No jak by wyglądał tak to wporządku:


źródło: http://opowiescistypendialnepooja.blogspot.co.uk/2013/11/maa-ojczyzna-parciaki-parciaki-stacja.html
Albo tak:


Budynek dworca jest zdewastowany na max i dalej go dewastuje pewnie miejscowa chołota jak widzę :niepewny:
 

JacekGG

Aktywny użytkownik
Reakcje
36 0 0
#34
Czyżby coś drgnęło w sprawie rewitalizacji linii?
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/o-odcinku-chorzele--ostroleka-linii-nr-35-76565.html

"Linia kolejowa nr 35 Szczytno – Ostrołęka odcinek Chorzele – Ostrołęka została przeznaczona do rewitalizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Obecnie PKP Polskie Linie Kolejowe poszukuje wykonawcy dokumentacji przedprojektowej dla tego odcinka."

Przy okazji kilka fajnych fotografii.
 
OP
OP
przemek77

przemek77

Znany użytkownik
Reakcje
1.117 7 0
#35
Właśnie mnie zainspirowałeś. Następn razie przejdę się wzdłuż tej linii nieco dalej niż zwykle (mam nadzieje pojechać od Grabowo do Chorzel lub nieco dalej
 

JacekGG

Aktywny użytkownik
Reakcje
36 0 0
#36
Właśnie mnie zainspirowałeś. Następn razie przejdę się wzdłuż tej linii nieco dalej niż zwykle (mam nadzieje pojechać od Grabowo do Chorzel lub nieco dalej
Dobry pomysł. Jak ją zrewitalizują to można będzie zrobić fajne przesuwane fotki. Przed rewitalizacją / po rewitalizacji.
Ciekawe czy budynki stacji zostaną wyremontowane?
Podkłady, tory raczej muszą wymienić, mostek na szlaku (nie pamiętam który) też.
 
OP
OP
przemek77

przemek77

Znany użytkownik
Reakcje
1.117 7 0
#37
Właśnie mnie zainspirowałeś. Następn razie przejdę się wzdłuż tej linii nieco dalej niż zwykle (mam nadzieje pojechać od Grabowo do Chorzel lub nieco dalej
Przepraszam, że wyszło po polskiemu. Mój telefon wie lepiej ode mnie co chcę napisać.

Co do samej linii to miejscami brakuje torów ale zakładam, że do wymiany pójdzie wszystko podkłady rozpadają się od samego patrzenia na nie a kamienie użyte jako podsypka pod torami przypominają otoczaki ze strumienia. Co ciekawe nie dawno znalazłem szyny pochodzące z 1998r
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Koleje w Polsce 2
Koleje w Polsce 4
Koleje w Polsce 0
Koleje w Polsce 2
A
Koleje w Polsce 1

Podobne wątki