• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

OBECNY ILOSTAN POLSKICH LOKOMOTYWOWNI - seria ST44

Ł

Łukasz K

Gość
#2
Kamil Kopera napisał(a):
Witam,


czy posiada może ktoś aktualny ilostan polskich lokomotywowni jeśli chodzi o serię ST44?
Aktualnie jest po zmianach reorganizacyjnych w Cargo. Zamiast CM-ów pojawiły się CT.
W sumie mam wrażenie, że wraca się do tego co kiedyś : dyrekcje okręgowe. Było ich chyba 8.
Potem porobiono ileś tam samodzielnych CM-ów (Zakłady taboru), oraz CZ (zakłady przewozów towarowych). Obecnie są CT, czyli zakłady utrzymania taboru podlegające bezpośrednio pod centralę w Warszawie.

Więc, zamiast lokomotywowni mających w utrzymaniu serię ST44, wypiszę zakłady posiadające aktualnie sprawne egzemplarze:

CT Rybnik,
CT Śląsko-Dąbrowski w Katowicach
CT Kujawski
CT Podlaski
 

Uriel

Znany użytkownik
Reakcje
17 0 0
#6
Jak już jesteśmy przy ST44 to mam małe pytanie: ma może ktoś jakieś najświeższe foty egzemplarza o nr 206 z Zakładu Taboru w Gdyni :?: Mogą być też jakieś informacje o dacie rewizji, czy jest sprawny, jak wygląda jego aktualne malowanie itp itd. ;)
 

Załączniki

Ł

Łukasz K

Gość
#8
Ten ilostan to chyba nie jest chyba "pierwszej świeżości", bo przeglądając go spotkałem się z takim wpisem:

EU07:

059 – przeniesiona do CM Poznań

091 – przeniesiona do CM Kraków

157 – przeniesiona do CM Żurawica

i tak...co do EU07-059 nie mam info, gdzie się błąka.

EU07-091 jest w sekcji PKP Cargo w Krakowie Prokocimiu przekazana na przełomie 2008/2009 roku

EU07-157 przeszła na stan CM Żurawica w roku 2004. Wtedy też ją zacząłem widywać na "Hetmanie", którego wtedy Żurawica miała w obsłudze. Na początku 2009 CT Żurawica przekazała większość swoich EU07 do Zakładu IC Południowego sekcja w Płaszowie (odstawione do kasacji -robią za "podręczny" magazyn części zamiennych m.in. 113, 157, 403), EU07-033 przeszła do CT Kraków, EU07-141 do Zakładu IC Północnego - sekcja Gdynia Grabówek, obecnie w delegacji do Zakładu IC Centralnego sekcja w Lublinie

Stąd wydaje mi się, że ilostan lokomotyw (nie lokomotywowni) ST44 mógł ulec zmianie. W każdym bądź razie nie przypuszczam by w stałej eksploatacji do dziś mieli 14 egzemplarzy.

Najlepiej się przejedź na szopę w Lublinie i zagadaj do mistrzów. W ich pokoju wisi tzw. "sytuacja dobowa" danej sekcji i tam możesz odczytać jaki tabor mają i co się z nim dzieje w danym dniu ;)
 
Ł

Łukasz K

Gość
#9
Acid Rain 1973 napisał(a):
Ja również za tą stronkę dziękuję, aczkolwiek małe sprostowanie:
ET22-373 nie należy co CT Małopolskiego. Pod koniec 2008 roku pojechała razem z ET22-209 do ZNLE Gliwice. ET22-209 miała robiną rewizyjną i wróciła do nas w nowym schemacie malowania, natomiast ET22-373 (która ostatnią naprawę okresową miała w kwietniu/maju 1999 roku) poszła na naprawę główną, połączoną z modernizacją do standardu ET22-2000. Nie wiem jaki dostała nowy numer, oraz jaki przydział. Jednakże pod tym numerem i tym bardziej w Prokocimiu jej nie ma.
Z innych informacji widzę, że wiele maszyn z Ostrowa Wlkp zostało przepisanych do CT Poznań. Co się dzieje z Ostrowską szopą ? robi dalej jako oddział zamiejscowy CT w Poznaniu ?
Widzę też tam ET22-094 (CT Poznań), a pamiętam ją dobrze z lok Dębica (potem CM Tarnów, a następnie Żurawica). ET22-011 niegdyś flagowa maszyna CM Czechowice-Dziedzice, jeździ w CT Szczecin... moja ulubienica z szopy w Prokocimiu: EU07-477 robi na Brochowie..
rok, a tyle zmian.
Do tego w Podkarpackim Zakładzie pominięta została w statystyce ET22-288, a jeździ u nich i ma się dobrze.
Kamil Ty się lepiej przejedź, na interesującą Cię szopę i zagadaj do mistrzów (nie proś o pozwolenie na zdjęciach, tylko o potrzebne informacje - będzie łatwiej się "dogadać" ! ), bo widzę, że link przytoczony przez "Acid Rain 1973" jest bardziej aktualny od Twojego, lecz zauważam "dalsze" rotacje taboru względem tego ilostanu
 

Załączniki

Podobne wątki