Ten ilostan to chyba nie jest chyba "pierwszej świeżości", bo przeglądając go spotkałem się z takim wpisem:
EU07:
059 – przeniesiona do CM Poznań
091 – przeniesiona do CM Kraków
157 – przeniesiona do CM Żurawica
i tak...co do EU07-059 nie mam info, gdzie się błąka.
EU07-091 jest w sekcji PKP Cargo w Krakowie Prokocimiu przekazana na przełomie 2008/2009 roku
EU07-157 przeszła na stan CM Żurawica w roku 2004. Wtedy też ją zacząłem widywać na "Hetmanie", którego wtedy Żurawica miała w obsłudze. Na początku 2009 CT Żurawica przekazała większość swoich EU07 do Zakładu IC Południowego sekcja w Płaszowie (odstawione do kasacji -robią za "podręczny" magazyn części zamiennych m.in. 113, 157, 403), EU07-033 przeszła do CT Kraków, EU07-141 do Zakładu IC Północnego - sekcja Gdynia Grabówek, obecnie w delegacji do Zakładu IC Centralnego sekcja w Lublinie
Stąd wydaje mi się, że ilostan lokomotyw (nie lokomotywowni) ST44 mógł ulec zmianie. W każdym bądź razie nie przypuszczam by w stałej eksploatacji do dziś mieli 14 egzemplarzy.
Najlepiej się przejedź na szopę w Lublinie i zagadaj do mistrzów. W ich pokoju wisi tzw. "sytuacja dobowa" danej sekcji i tam możesz odczytać jaki tabor mają i co się z nim dzieje w danym dniu