• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowoczesny tabor PKP

Meggido

Znany użytkownik
ŁKMK
Mam pytanie za 100 punktów: czy nasze Vectrony PKP Cargo mają możliwość pracy pod siecią 25 kV 50 Hz? Nie pasuje mi wyposażenie elektryczne dachu aby była taka możliwość.
 
Wydaje mi się, że tak, bo;

- widziano je w Hegyeshalom (a tam właśnie jest takie napięcie), przyjechały się testować
- Vectrony ZSSKC (S Rail Lease) są zdaje się takiego samego typu co PKPC, a je zaś widziałem na filmie w Hodoninie a tam też jest takie napięcie.

Oczywiście mówię o szaro - czerwonych Vectronach a nie o tych białych.
 

Meggido

Znany użytkownik
ŁKMK
Wydaje mi się, że tak, bo;

- widziano je w Hegyeshalom (a tam właśnie jest takie napięcie), przyjechały się testować
- Vectrony ZSSKC (S Rail Lease) są zdaje się takiego samego typu co PKPC, a je zaś widziałem na filmie w Hodoninie a tam też jest takie napięcie.

Oczywiście mówię o szaro - czerwonych Vectronach a nie o tych białych.
Dzięki, pytam dlatego, bo wyposażenie elektryczne na dachu mi nie pasuje do nazwijmy to "klasycznego" na napięcie 25 kV 50 Hz. Takie wyposażenie z kolei mają szwajcarskie Vectrony. Co więcej, spotkałem ostatnio Vectrona z Cargo Unit w Karsznicach i przyjrzałem mu się bliżej. Zgodnie z tabliczką znamionową na transformatorze trakcyjnym umieszczonym pod lokomotywą nie posiada on odczepów pod 25 kV, a jedynie pod 15 kV i pod prąd stały gdzie pełni jedynie funkcję dławika.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
E
Prawdziwa kolej 19
Prawdziwa kolej 1
Prawdziwa kolej 5
Prawdziwa kolej 0
Prawdziwa kolej 1

Podobne wątki